نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 18:00

بازیگران فصل دوم سریال Narcos: Mexico مشخص شدند

5 از 5

شبکه نتفلیکس لیست بازیگران فصل دوم سریال Narcos: Mexico را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه نتفلیکس لیست بازیگرانی که در فصل دوم از سریال «نارکس: مکزیک» (Narcos: Mexico) حضور خواهند داشت را منتشر کرد. به نقل از وبسایت اینترتیمنت ویکلی؛ «دیگو لونا» (Diego Luna)، بازیگر فیلم «روگ وان داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) دوباره در نقش میگوئل آنخل فلیکس گالاردو، رئیس کارتل مواد مخدر مکزیک و همچنین «اسکوت مک نری» (Scoot McNairy)، بازیگر سریال «کاراگاه حقیقی» (True Detective) در کنار لونا، به عنوان بازیگران اصلی در فصل دوم سریال حضور یافته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. شخصیتی که مک نری به ایفای نقش آن خواهد پرداخت، اولین‌بار در انتهای فصل اول سریال Narcos: Mexico مشاهده شد؛ گفتنی است که وی پیش از این، روایت داستان فصل اول را برعهده داشت. به نظر می‌رسد که مک نری نقش مامور مواد مخدری را ایفا خواهد کرد که قصد دارد جنگ بر سر مواد مخدر در جنوب مرز‌های آمریکا را شدت ببخشد.

pena

خارج از کشور کلمبیا؛ جایی که سریال «نارکس» (Narcos) به مدت سه فصل در آن جریان داشت، سریال Narcos: Mexico داستانی کاملا جدید را به نمایش می‌گذارد. این سریال روایتی بر خاستگاه اصلی جنگ مواد مخدری امروزی است و داستان آن از جایی آغاز می‌شود دنیای قاچاق مواد مخدر کشور مکزیک سازمانی سست و بی‌ نظم از تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان مستقل بود. در فصل اول سریال شاهد ظهور کارتل گوادالاخارا در دهه ۸۰ میلادی بودیم؛ جایی که فلیکس گالاردو با هنرنمایی دیگو لوما قدرت را در دست می‌گیرد و اتحادی میان قاچاقچیان مواد مخدر به منظور خلق یک امپراطوری، تشکیل می‌دهد. در این میان، مامور مواد مخدر کیکی کامارنا با هنرنمایی «مایکل پنا» (Michael Peña) به همراه همسر و پسر جوانش از کالیفرنیا به شهر گودالاخارا کشور مکزیک، برای ماموریتی جدید، نقل مکان می‌کند و به سرعت متوجه می‌شود که وظیفه‌اش چالش برانگیز‌تر از آنچه تصور می‌کرده، خواهد بود. در کنار اینکه کیکی اطلاعات بیشتری از فلیکس کسب می‌کند و بیشتر در ماموریت خود فرو می‌رود، زنجیره‌ای از حوادث غم انگیز نیز رخ می‌دهد که قاچاق مواد مخدر و جنگ علیه آن را برای سال‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در کنار دیگو لوما و مایکل پنا بازیگران دیگری چون «ارون استاتون» بازیگر سریال «مد من» (Mad Men)، «آلخاندرو ادا» بازیگر سریال «ترس از مردگان متحرک» (Fear the Walking Dead)، «آلفونسو دوسل» بازیگر فیلم «مثل یک مرد انجامش بده» (Do it Like an Hombre)، «آلیسا دیاز» بازیگر سریال‌های «ری داناون» (Ray Donovan) و «تازه کار» (The Rookie)، «کلارک فریمن» بازیگر فیلم «ما ادامه می‌دهیم» (We Go On)، «ارنستو آلتریو» بازیگر سریال اسپانیایی «دختران کابلی» (Cable Girls)، «فرمین مارتینز» بازیگر سریال «زن پولادین» (Lady of Steel)، «فرناندو اورخولا» بازیگر سریال «گلوله دیوانه» (Bala Loca)، «جراردو ترسنا» بازیگر فیلم «آپاکلیپتو» (Apocalypto)، «گورکا لاسائوسا» بازیگر فیلم «فرار مغز‌ها» (Brain Drain)، «گیلرمو ویلیگاس»، «اوراسیو گارسیو روخاس»، «جکی ارل هیلی» بازیگر فیلم «واچمن» (Watchmen)، «مانوئل ماسالوا»، «مت لتشر» بازیگر سریال «فلش» (The Flash)، «تنوچ هوئرتا»، «ترسا رویز»، «تسا ایا» و «یول واسکز» در فصل اول سریال Narcos: Mexico حضور یافتند و انتظار می‌رود که تعدادی از آن‌ها نیز در فصل دوم بازگردند.

فصل دوم سریال Narcos: Mexico که هم‌اکنون فیلمبرداری آن در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک جریان دارد، برای انتشار در سال ۲۰۱۹ میلادی از شبکه نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.