نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 12:00

فیلمبرداری فیلم Annabelle 3 رسما به پایان رسید

5 از 5

یکی از عوامل فیلم Annabelle 3 از پایان یافتن رسمی فیلمبرداری آن خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ «جاستین لوبین» (Justin Lubin) در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پایان یافتن رسمی فیلمبرداری ششمین فیلم از دنیای سینمایی The Conjuring یعنی Annabelle 3 خبر داد. این فیلم که هنوز نام رسمی ندارد، یکبار دیگر به روایت داستانی از عروسک شیطانی معروف آنابل می‌پردازد که البته این دفعه در اختیار محققان ماوراء الطبیعه یعنی اد و لورین وارن قرار داشته و در اتاق مخصوصشان نگهداری می‌شود. جودی وارن، دختر اد و لورین، که نقش وی توسط «مکنا گریس» (Mckenna Grace) ایفا شده است، به همراه دو پرستار‌ خود اینبار هدف این عروسک شیطانی هستند. «مدیسون ایزمن» (Madison Iseman) و «کیتی سریف» (Katie Sarife) نقش این پرستاران را ایفا کرده‌اند.

photo 2018 12 18 06 42 24

«گری دابرمن» (Gary Dauberman) که نویسندگی فیلنامه دو قسمت قبلی آنابل را برعهده داشته است، اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم Annabelle 3 تجربه می‌کند. دابرمن پیش از این، فیلمنامه عنوان The Nun که در ماه سپتامبر سال جاری اکران شد را نویسندگی کرده است. وی همچنین نویسندگی فیلم ترسناک موفق کمپانی New Line یعنی IT را در کارنامه دارد و در حال حاضر روی فیلنامه دنباله آن با عنوان It Chapter Two نیز کار می‌کند. اولین فیلم Annabelle به کارگردانی «جان آر لئونتی» (John R. Leonetti) با بودجه ۶.۵ میلیون دلار ساخته شد و در نهایت به فروش فوق‌العاده ۲۵۷ میلیون دلار دست پیدا کرد. دنباله «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation) به کارگردانی «دیوید اف. سندبرگ» (David F. Sandberg) نیز با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته و در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شد و در نهایت، ۳۰۶.۵ میلیون از سینما‌های جهان درآمد کسب کرد.

دنیای سینمایی The Conjuring شامل هر دو فیلم‌های «احضار» کارگردانی شده توسط «جیمز وان» در کنار اولین فیلم فرعی Annabelle و دنباله آن Creation و فیلم بلاک باستر اخیر یعنی The Nun می‌شود. به دنبال این‌ها، در سال گذشته میلادی اعلام شد که قرار است فیلمی مستقل براساس شخصیت Crooked Man از فیلم The Conjuring 2 ساخته شود. همچنین اعلام شد قسمت سوم از مجموعه اصلی یعنی Conjuring 3 نیز در حال ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.