نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 آذر 1397
ساعت 13:00

شروع فوق‌العاده Aquaman حتی پیش از اکران در آمریکا

4 از 5

فیلم Aquaman با فروش اولیه و جهانی ۲۶۰ میلیون دلاری، چند روز دیگر اکران خود در سینماهای داخلی آمریکا را شروع می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ Aquaman جدیدترین فیلم Warner Bros از دنیای سینمایی DC است که قرار است از چند روز دیگر، اکران خود در سینماهای داخلی آمریکا را شروع کند. با وجود این موضوع، فیلم همین حالا هم مرز ۲۶۱ میلیون دلار فروش در باکس آفیس جهانی را رد کرده و به این ترتیب، فیلم با بیش از ۲۶۰ میلیون دلار فروش اولیه، کار خود را در سینماهای داخلی آمریکا تجربه می‌کند.

براساس گزارش Variety، تاکنون سینماهای چین بزرگ ترین بازار برای این فیلم ابرقهرمانی از کامیک‌بوک‌های DC بوده که در مجموع دو پایان هفته، فیلم فروشی ۱۸۹٫۲ میلیون دلاری را در این کشور داشته است. Aquaman در ادامه در سینماهای مکزیک با ۷٫۹، در برزیل با ۷٫۷، روسیه با ۷٫۴ و بریتانیا با ۶٫۵ میلیون دلار فروش مواجه بوده است.

فیلم Aquaman، یکی دیگر از مجموعه فیلم‌هایی است که در «دنیای سینمایی DC» توسط کمپانی Warner Bros ساخته شده که براساس یک شخصیت ابرقهرمانی با همین نام (آکوامن - آرتور کری) از کامیک‌بوک‌های DC است.  «جیسون موموآ (Jason Momoa)» شخصیت اصلی و بازیگر نقش «آکوامن» است که در کنار او، ستارگان دیگری نظیر «نیکول کیدمن (Nicole Kidman)»، «امبر هرد (Amber Heard)» و «ویلم دفو (Willem Dafoe)» نیز در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

این فیلم در نقدهایی که تاکنون دریافت کرده، البته عملکرد متوسط و رو به ضعیفی داشته است. با این حال در خلاصه یکی از نقدهای منتشر شده از این فیلم، Michael Rougeau از گیم‌اسپات به ستایش فیلم پرداخته است:

فیلم آکوامن، یک ترکیب ساده و درهم از المان‌های کامیک بوکی نیست که با هم مخلوط شده باشند. این واقعا یک فیلم با هویت مختص به خودش است، شوخی‌های به جایی دارد، متناقض، عظیم، نیش‌دار، با اکشن‌های جذاب و البته زیبا است. به شکلی که آن قدر خودش را خوب ارائه می‌کند که در پایان، شما آرتور را شاه بخوانید.

این فیلم که توسط James Wan، کارگردان فیلم‌های Saw، Insidious و Fast & Furious 7 کارگردانی شده، کار خود در سینماهای آمریکا را رسما در ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) شروع می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.