نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 27 اسفند 1397
ساعت 09:00

Captain Marvel همچنان به سلطه خود بر باکس آفیس ادامه می‌دهد

فیلم کاپیتان مارول در هفته دوم اکران خود همچنان صدرنشین باکس آفیس است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول (Captain Marvel)» در ادامه افتتاحیه فوق‌العاده خود، همچنان و پس از گذشت ۱۰ روز به صدرنشینی در باکس‌آفیس ادامه می‌دهد.

براساس گزارش جدید باکس آفیس، فیلم Captain Marvel موفق شده تا در هفته گذشته ۶۹٫۳ میلیون دلار دیگر در سینماهای آمریکای شمالی فروش داشته باشد. این میزان البته ۵۵ درصد پایین‌تر از درآمدهای افتتاحیه داخلی فیلم است؛ موضوعی که البته برای اکران هفته‌های دوم فیلم‌ها طبیعی است. کاپیتان مارول با این آمار، حالا در رتبه ۱۸ ام بهترین عملکرد فیلم‌های تاریخ در هفته دوم اکران داخلی قرار می‌گیرد. با کمک این فروش، این فیلم حالا مجموع فروش داخلی خود از زمان شروع اکران را به ۲۶۶٫۲ میلیون دلار رسانده است. در زمینه فروش خارجی، کاپیتان مارول اکران خود در ژاپن را هم با افتتاحیه ۵٫۶ میلیون دلاری شروع کرد که این فیلم را در رتبه اول این هفته ژاپن نیز قرار داده است. گفتنی است که این افتتاحیه، بالاترین در میان همه فیلم‌های MCU اکران شده در ژاپن، از بین فیلم‌های فقط مختص به یک ابرقهرمان هم هست.

در هفته‌ای که گذشت، فروش خارجی فیلم به ۱۱۹٫۷ میلیون دلار رسید و به این ترتیب با مجموع همه درآمدهای داخلی و خارجی فیلم از ابتدا تاکنون و پایان هفته دوم، فروش فیلم حالا به ۷۶۰٫۲ میلیون دلار رسیده است. این فیلم که هزینه ساخت آن بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار بوده، بهترین افتتاحیه تاریخ سینما را در میان همه فیلم‌های با محوریت یک زن به عنوان شخصیت اصلی هم تجربه کرده است.

کاپیتان مارول بیست و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) است. در حالی که اکران این فیلم همچنان ادامه خواهد داشت، MCU حدود یک ماه دیگر نیز فیلم شدیدا موردانتظار Avengers: Endgame را در صف اکران دارد. گفتنی است که شخصیت کارول دنورز/کاپیتان مارول، در فیلم Endgame نیز حضور خواهد داشت. شما می‌توانید آخرین تریلر فیلم Avengers: Endgame با حضور کاپیتان مارول را نیز در بازی‌مگ تماشا کنید.

شما در ادامه فهرست ۱۰ فیلم پرفروش باکس‌افیس در هفته اخیر سینماهای آمریکای شمالی را نیز مشاهده می‌کنید:

  1. Captain Marvel با فروش 69.3 میلیون دلار
  2. Wonder Park با فروش 16 میلیون دلار
  3. Five Feet Apart با فروش  13.2 میلیون دلار
  4. How to Train Your Dragon: The Hidden World با فروش 9.3 میلیون دلار
  5. Tyler Perry’s A Madea Family Funeral با فروش 8.1 میلیون دلار
  6. No Manches Frida 2 با فروش 3.9 میلیون دلار
  7. Captive State با فروش 3.2 میلیون دلار
  8. Lego Movie 2: The Second Part با فروش 2.1 میلیون دلار
  9. Alita: Battle Angel با فروش 1.9 میلیون دلار
  10. Green Book با فروش 1.3 میلیون دلار
 
 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.