نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 24 اسفند 1397
ساعت 09:00

دومین تریلر رسمی Avengers: Endgame با حضور کاپیتان مارول مطلب ویژه

در جدیدترین تریلر Avengers Endgame تیم اونجرز بار دیگر کامل می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ مارول با گذشت یک هفته از اکران فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، دومین تریلر از فیلم سینمایی مورانتظار «Avengers: Endgame» را منتشر کرده است. فیلم شدیدا موردانتظار Endgame، دنباله مستقیم فیلم سال گذشته Avengers: Infinity War است که حدود یک ماه دیگر اکران خواهد شد.

دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame، مشابه تریلر اول شروع می‌شود؛ جایی که تونی استارک / آیرون من (Iron Man) را در کهکشان سرگردان می‌بینیم که احساس تنهایی و پشیمانی می‌کند. پس از این اما در چند سکانس بعدی، شاهد یک مونتاژ جالب سیاه و سفید از فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول هستیم؛ جایی که بازماندگان تیم اونجرز با یادآوری گذشته و دوستان و هرآنچه که از دست دادند را در کنار وقایع شوکه‌کننده Infinity War به خاطر می‌آورند. با وجود این شرایط، تیم اونجرز قرار نیست شکست قبلی را بپذیرد و به تانوس اجازه پیروز اعلام کردن خودش را بدهد؛ آن‌ها حالا به دنبال بازگرداندن مجدد دوستانشان هستند تا قدم به انتهای بازی بگذارند. نکته جالب و مهم دیگر درباره تریلر دوم، رونمایی از شخصیت کاپیتان مارول حالا در تیم اونجرز است. شما در ادامه این تریلر زا مشاهده می‌کنید.

 

در فیلم Avengers: Endgame ستارگان همیشگی دنیای سینمایی مارول از جمله رابرت داونی جوینیور (Robert Downey Jr)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، کریس ایوانز (Chris Evans)، بندیکت کامبرباچ (Benedict Cumberbatch)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و بسیاری دیگر، یک بار دیگر برای ایفای نقش‌هایی باز می‌گردند که در طول ۱۰ سال گذشته از آن‌ها شاهد بودیم. با توجه به اعلام این موضوع که Endgame پایان‌بخش و فرجامی برای چندین خط داستانی قبلی MCU است، انتظار می‌رود که در پایان این فیلم شاهد پایان کار برخی از این ستارگان در دنیای سینمایی مارول باشیم. کارگردانی این فیلم مثل فیلم قبلی برعهده برادران روسو است و مارول همچنین یک پوستر جدید نیز برای این فیلم منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

avengers endgame new poster

Avengers: Endgame قرار است در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) اکران سراسری خود را شروع کند. گفتنی است که پس از این فیلم، فاز سوم MCU به پایان می‌رسد و فاز چهارم آن، مدتی بعد و با Spider-Man: Far From آغاز خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.