نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 20:30

اولین تصاویر رسمی از لایو اکشن Aladdin منتشر شد

0 از 5

وبسایت اینترتیمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی از فیلم لایو اکشن Aladdin را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ وبسایت اینترتیمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی از فیلم لایو اکشن کمپانی «والت دیزنی پیکچرز» (Walt Disney Pictures) یعنی «علاء الدين» (Aladdin) را منتشر کرد. در این تصاویر ما شاهد اولین نگاه به شخصیت‌های اصلی این بازسازی از جمله جینی با هنرنمایی «ویل اسمیت» هستیم که ظاهری متفاوت با آنچه ما در انیمیشن مشاهده کرده بودیم، دارد. البته وی کمی بعد در مصاحبه‌ای تایید کرد که کاراکتر وی در فیلم قطعا آبی رنگ خواهد بود.

در فیلم Aladdin علاوه بر هنرنمایی ویل اسمیت در نقش جینی که قدرت برآورده سازی سه آرزوی کسی که چراغ جادوی وی را در اختیار داشته باشد، دارد، «مینا مسعود» در نقش علاء الدين که یک دزد خیابانی فقیر اما دوست داشتنی است که عاشق دختر سلطان می‌شود، «نائومی اسکات» در نقش پرنسس یاسمن که دختر زیبای سلطان است که می‌خواهد اختیار زندگی‌ خودش را در دست داشته باشد، «مروان کنزاری» در نقش جعفر که یک جادوگر پلید است که نقشه شومی طراحی کرده تا سلطان را برکنار کرده و خودش به «اگرباه» (Agrabah) حکوت کند، «نوید نگهبان» در نقش سلطان که فرمانرواری Agrabah محسوب می‌شود و سخت به دنبال پیدا کردن شوهری مناسبت برای دخترش یاسمن است، «نسیم پدراد» در نقش دالیا که ندیمه و محرم اسرار پرنسس یاسمن است، «بیلی مگنوسن» در نقش پرنس اندرس که یک خواستگار برای پرنسس یاسمن از سرزمین اسکنلند محسوب می‌شود و در انتها، «نومن آکار» در نقش حکیم که دست راست جعفر و رئیس نگهبانان کاخ است. در ادامه شما می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید:

فیلم Aladdin توسط «گای ریچی» کارگردانی شده است که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون «شرلوک هولمز» (Sherlock Holmes) و «مردی از آنکل» (The Man from U.N.C.L.E) را در کارنامه دارد. فیلنامه نیز توسط «جان آگوست»، نویسنده فیلم‌های «سایه‌های تاریک» (Dark Shadows) و «ماهی بزرگ» (Big Fish)، براساس انیمیشن سینمایی اورجینال Aladdin که در سال ۱۹۹۲ میلادی اکران شد و داستان‌های کتاب «هزار و یک شب» نوشته شده است. تهیه کنندگی این فیلم برعهده «دن لین» بوده است و در کنار وی، «مارک پلت»، «جاناتان آیریک» و «کوین دلانوی» نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم حضور یافتند.

انیمیشن کلاسیک Aladdin در سال ۱۹۹۲ میلادی به کارگردانی «ران کلمنتس» و «جان ماسکر» اکران شد و در انتهای سال در پنج بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد و توانست جوایز بخش‌های بهترین موسیقی متن اورجینال و بهترین آهنگ اورجینال را دریافت کند. «رابین ویلیامز» در نقش جینی یا همان غول چراغ جادو، «لیندا لارکین» در نقش پرنسس یاسمن، «اسکات وینگلر» در نقش علاء الدين، «جاناتان فریمن» در نقش جعفر، «فرانک ولکر» در نقش میمون دست آموز علاء الدين به نام آبو، «داگلاس سیل» در نقش سلطان و «گیلبرت گوتفرید» در نقش طوطی جفعر به نام یاگو در این انیمیشن حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

فیلم لایو اکشن «علاء الدين» (Aladdin) در تاریخ سوم خردادماه ۹۸ (۲۴ می ۲۰۱۹ میلادی) اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.