نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 20:30

خلاصه داستان نیمه دوم از فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

3.33 از 5

شبکه ای ام سی خلاصه رسمی از نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه ای ام سی (AMC) خلاصه رسمی از نیمه دوم فصل نهم سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را منتشر کرد که به شرح زیر است؛

در نیمه دوم از فصل نهم سریال مردگان متحرک، همگی گروه‌های قدیمی و جدید همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با تاثیرات وقایعی که در شش سال گذشته روی داده است، هستند. از زمان ناپدید شدن ریک تاکنون، بسیاری را از شخصیت‌های سریال نسبت به یکدیگر و حتی تعداد از آنان نسبت به خودشان، غریبه شده‌اند. در این بین، تنها چیزی که اعضا می‌دانند این است که در خطر غیرقابل انکاری قرار دارند. آن‌ها به زودی خواهند فهمید که دنیایی که پیش رویشان قرار دارد، آن طوری که فکر می‌کردند، عمل نمی‌کند.

راه و روش‌های بقا و قوانین گروه دیگر ضمانتی برای ایمنی آنان نیست؛ یک خطر کاملا جدید جلوی راه آنان سبز شده و اعضای گروه به زودی خواهند فهمید که این تهدید هیچ شباهتی به تهدید‌ها و دشمنانی که در گذشته با آن‌ها مقابله کرده‌اند، ندارد. اعضای گروه به زودی درباره چیز‌هایی که می‌بینند، دچار شک و تردید می‌شوند؛ چرا که چیز‌هایی که در ظاهر در دنیای پسا آخرالزمانی کنونی عادی به نظر می‌رسند، در باطن ممکن است خطرناک‌تر و ترسناک‌تر از گذشته باشند. به طور کلی مشخص است که خطر‌ها بسیار جدی‌تر از گذشته هستند.

در کنار خلاصه داستان، شبکه ای ام سی همچنین تصویر کلیدی جدیدی از نیمه فصل نهم سریال پرطرفدار The Walking Dead منتشر کرده است که شامل اولین نگاه به شخصیت آلفا با هنرنمایی «سامانتا مورتون» (Samantha Morton)، سردسته گروه نجواگران (The Whisperers) که در انتهای قسمت هشتم معرفی شدند، می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

twds9b 01 42x24 1545239764039

«اندرو لینکلن» ستاره مجموعه مردگان محترک در فصل جاری از سریال جدا شد و چندی پیش اعلام شد که قرار است در سه گانه سینمایی براساس دنیای The Walking Dead هنرنمایی کند. این فیلم‌ها که توسط «اسکات ام. گیمپل» ساخته می‌شوند، قرار است که ادامه داستان شخصیت‌ ریک گرایمز را به تصویر بکشند و گوشه‌های جدیدی از این دنیای اخرالزمانی را نشان دهند. در غیاب اندرو لینکلن، ستاره‌های دیگر سریال نظیر «نورمن ریداس»، «دانای گوریرا»، «ملیسا مک براید»، «آلانا مسترسون»، «جاش مک درمیت»، «کریستین سراتوس»، «ست گیلیام»، «راس مارکواند»، «آستین آمیلیو»، «تام پین»، «زندار برکلی»، «کاری پیتون» و «جفری دین مورگن» همچنان به ایفای نقش‌های قبلی خود می‌پردازند. گفتنی است که از جمله بازیگرانی جدیدی که قرار شده از نیمه دوم فصل نهم به سریال اضافه شوند، می‌توان به «رایان هرست» در نقش شخصیت بتا و «سامانتا مورتون» در نقش شخصیت آلفا از اعضای گروه نجواگران، در کنار «لورن ریدالف» در نقش شخصیت کامیک بوکی به نام کانی، «النور ماتسورا» در نقش شخصیت یومیکو و «دن فوگلر» در نقشی نامشخص اشاره کرد.

سریال The Walking Dead که براساس یک مجموعه کامیک بوک نوشته شده توسط «رابرت کرکمن» نوشته و توسط Image Comics منتشر شده، داستان ماه‌ها و سال‌ها بعد از یک آخرالزمان زامبی محور را بیان می‌کند که شامل گروهی از بازماندگان می‌شود که در حال جستجو برای پیدا کردن یک خانه امن و مان هستند.

پخش نیمه دوم از فصل نهم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از تاریخ ۲۱ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۰ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) از طریق شبکه ای ام سی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.