نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 16:00

ساخت سه فیلم از دنیای The Walking Dead با هنرنمایی بازیگر نقش ریک گرایمز

4.33 از 5

شبکه AMC از ساخت سه فیلم سینمایی براساس دنیای The Walking Dead با هنرنمایی بازیگر نقش ریک گرایمز یعنی اندرو لینکلن خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه تلویزیونی AMC از اولین پروژه‌های در حال ساخت توسط افسر ارشد محتوا یعنی «اسکات ام. گیمپل» (Scott M. Gimple) برای دنیای The Walking Dead خبر داد. بنظر می‌رسد که مجموعه از فیلم‌های اورجینال شرکت AMC Studios با هنرنمایی «اندرو لینکلن» (Andrew Lincoln) و نویسندگی فیلنامه توسط اسکات ام. گیمپل، برای ادامه داستان شخصیت ریک گرایمز از سریال مردگان متحرک برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری آن‌ها با فرا رسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود. در آخرین حضور اندرو لینکلن در سریال پرطرفدار The Walking Dead شاهد این بودیم که شخصیت ریک گرایمز که به شدت زخمی شده، توسط یک هلیکوپتر به مقصدی ناشناخته برده می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، اولین فیلم سینمایی برنامه‌ریزی شده تا به نمایش مکانی که ریک به آن برده شده و همچنین چیز‌هایی که قرار است در گوشه‌ای جدید از این دنیای آخرالزمانی زامبی‌ها روبه‌رو شود، بپردازد.

اسکات ام‌. گیمپل درباره ساخت این فیلم‌های جدید با هنرنمایی اندرو لینکلن گفته است:

ما برنامه‌های زیادی برای آینده نزدیک داریم؛ ابتدا از یک داستان حماسی جدید با حضور یکی از بهترین بازیگران نقش اصلی در تاریخ تلویزیون و یکی از بهترین انسان‌هایی که تاکنون ملاقات کرده‌ام، شروع می‌کنیم. این فیلم‌ها قرار است که با توجه به بزرگی و وسعتی که از ویژگی‌های مختلف دارند، تحولات بزرگی نسبت به کار‌هایی که پیش از این ما در سریال انجام دادیم، باشند. برای قسمت اول ما از ادامه نمایش ادامه داستان شخصیت ریک گرایمز شروع می‌کنیم و البته به غیر از آن چیز‌های زیاد دیگری نیز در راه هستند که شامل دنیا‌های دیده نشده از The Walking Dead و شخصیت‌هایی از گذشته سریال در کنار شخصیت‌های جدید که ما امیدواریم به شخصیت‌های موردعلاقه طرفداران تبدیل شوند؛ همگی توسط سازندگان سابق سریال The Walking Dead و صدا‌های جدید بیان خواهند شد. ما می‌خواهیم به مرز‌های جدیدی با بیان دستان‌ها متفاوت و مختلف که همگی بخشی از این دنیای یکسان هستند که نزدیک به یک دهه، تخیل ما را درگیر خود کرده است، برسیم.

«دیوید مدن» (David Madden)، رئیس برنامه‌ریزی اصلی برای شبکه AMC، SundanceTV و شرکت AMC Studios در ادامه صحبت‌های گیمپل افزود:

ما متعقدیم که این دنیا و روایتی است پر از احتمالات و موقعیت‌ها برای توسعه شخصیت و ما بسیار هیجان زده هستیم تا سریال را به فرانچایزی گسترش دهیم که می‌تواند در قالب فرمت‌های مختلف زندگی کند. برای سال‌ها، طرفداران درباره چیز‌هایی که می‌خواهند در یک دنیای آخرالزمانی مشاهده کنند، صحبت کرده‌اند و حالا ما فرصتی برای بازگویی آن داستان با آغاز از شخصیتی که تمام این‌ها را آغاز کرده است یعنی ریک گرایمز، داریم.

جدای از برنامه‌های چندین ساله گیمپل برای دنیای مردگان متحرک، پروژ‌های دیگری نیز در این میان وجود دارند که هم‌اکنون در حال ساخت هستند؛ از فیلم‌ها و سریال‌ها گرفته تا محتوای دیجیتال دیگر. تعدادی از داستان این پروژه‌های به سریال The Walking Dead مرتبط خواهد بود و تعدادی دیگر نیز داستانی کاملا جدید را شامل خواهند شد که گوشه‌ای دیگر از خلاقیت سازندگان را به نمایش خواهد گذاشت.

سریال The Walking Dead که براساس یک مجموعه کامیک بوک نوشته شده توسط «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman) نوشته و توسط Image Comics منتشر شده، داستان ماه‌ها و سال‌ها بعد از یک آخرالزمان زامبی محور را بیان می‌کند که شامل گروهی از بازماندگان می‌شود که در حال جستجو برای پیدا کردن یک خانه امن و مان هستند.

در انتها نظر شما درباره ساخت فیلمی از داستان شخصیت ریک گرایمز چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.