نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 13:00

دنباله سینمایی Breaking Bad پیرامون شخصیت Jesse است

5 از 5

فیلمبرداری فیلم سینمایی دنباله سریال Breaking Bad، در ادامه سال ۲۰۱۸ شروع و داستان درباره شخصیت «جسی پینکمن» خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ در ادامه برخی گزارش‌ها از تهیه یک فیلم سینمایی در دنیای داستانی «Breaking Bad»، به تازگی فاش شده که این فیلم قرار است دنباله‌ای برای وقایع سریال Breaking Bad باشد که ستاره اصلی این فیلم نیز Aaron Paul، بازیگر نقش «جسی پینکمن» است. در حالی که سریال «بریکینگ بد» در پنجمین فصل خود در سال ۲۰۱۳ به پایان رسیده است، سازندگان آن از طریق سریال پیش‌درآمد Better Call Saul دنیای داستانی آن را زنده نگه داشته‌اند. سریال Breaking Bad در زمان پخش، یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تلویزیونی بود که اغلب توسط منتقدین، به عنوان یکی از برترین آثار تلویزیونی تاریخ نیز نام برده می‌شود.

سریال پیش‌درآمد Better Call Saul نیز در ادامه همین موفقیت ظاهر شده و اخیرا نیز پخش فصل چهارم آن از AMC به پایان رسید. این سریال نیز همان طور که اشاره شد یکی از سری‌های موفق حال حاضر تلویزیون است و تحسین‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است. با پایان این فصل، سازندگان این دنیای داستانی حالا به فکر ساخت یک فیلم سینمایی برای آن هستند که براساس گزارش‌ها، فیلمبرداری آن در ادامه همین سال ۲۰۱۸ شروع می‌شود. Vince Gilligan خالق این سری، به عنوان نویسنده و کارگردان در پروژه حضور دارد و تایید شده که داستان، به عنوان دنباله‌ای برای سریال و با هنرنمایی Aaron Paul، بازیگر نقش «Jesse» است.

با توجه به گزارش Slash Film، داستان به دنباله وقایع قسمت آخر سریال بریکینگ بد یعنی Felina می‌پردازد، جایی که «جسی پینکمن» با کمک «والتر وایت» از اسارت خارج و از آلباکورکی فرار کرد. همچنین براساس گزارش، تمرکز فیلم روی «فرار یک مرد ربوده شده و تلاش او برای رسیدن به آزادی» عنوان شده است. با توجه به ماهیت تلویزیونی بودن دنیای داستانی این سری، گمانه‌زنی‌هایی نیز وجود دارد که این دنباله، به شکل «فیلم تلویزیونی» ساخته شود یا حداقل نسخه تلویزیونی نیز از این فیلم سینمایی پخش شود.

کاراکتر جسی پینکمن، دستیار معلم سابق خود والتر وایت در تبدیل شدن‌شان به یک امپراتوری خلافکاری بود که آخرین بار در قسمت آخر، سوار بر یک ماشین و با سرعت در حال فرار از کمپ اسارت خود دیده شد. در حالی که سرنوشت والتر در انتهای این سریال مشخص می‌شود، جسی به شکل مشخصی با یک پایان باز از بریکینگ بد خداحافظی کرد. همان‌طور که اشاره شد، قرار است کار فیلمبرداری این فیلم در ادامه سال ۲۰۱۸ شروع شود و هنوز تاریخ اکران رسمی برای این فیلم دنباله Breaking Bad مشخص نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.