نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 14:00

شبکه HBO از آغاز فیلم‌برداری فیلم Deadwood خبر داد

0 از 5

شبکه HBO در خبری از آغاز فیلم‌برداری فیلم Deadwood خبر داد؛ لیست بازیگران و خلاصه داستان منتشر شد.

بعد از سال‌ها شروع و توقف‌های اشتباه، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ متوجه شدیم که فیلم‌برداری عنوان بسیار موردانتظار Deadwood شبکه HBO سرانجام آغاز شده است. سریال تلویزیونی و اورجینال وسترن توسط «دیوید میلچ» خلق شد و به واسطه دیالوگ‌های جالب و همچنین اجرای فوق‌العاده تیم بازیگری که شامل «ایان مک‌شین» (Ian McShane)، «تیموتی اولیفانت» (Timothy Olyphant)، «جان هاوکس» (John Hawkes)، «پائولا مالکمسون» (Paula Malcolmson)، «برد دوریف» (Brad Dourif)، «رابین وایگرت» (Robin Weigert)، «مولی پارکر» (Molly Parker)، «کیم دیکنز» (Kim Dickens) و بسیاری اسامی‌های آشنا دیگر می‌شود، برای فصل‌های بعدی نیز تمدید شد. در نهایت اما این سریال پس از سه فصل در سال ۲۰۰۶ میلادی متوقف شد و بسیاری از طرفداران خود را ناامید کرد. حال با گذشت نزدیک به ۱۲ سال از آن زمان، تعدادی از بازیگران آن زمان سریال Deadwood تبدیل به اسم‌های بزرگ‌تری شده‌اند و ستاره سریال خود محسوب می‌شوند (اولیفانت در سریال Justified، دیکنز در سریال Fear the Walking Dead و غیره). در این حین اما میلچ هیچوقت از ساخت فیلمی برای به نتیجه رساندن سریال «ددوود» ناامید نشد و سرانجام اواخر سال گذشته میلادی توانست چراغ سبز را از شبکه HBO برای ساخت آن دریافت کرد.

شبکه کمی پیش تایید کرد که روند ساخت فیلم ددوود به کارگردانی «دنیل مینهن» (Daniel Minahan)، یکی از کارگردانان سابق سریال Deadwood که از آن زمان تاکنون روی سریال‌های نظیر Game of Thrones و House of Cards کار کرده است، و براساس اسکریپت نوشته شده توسط دیوید میلچ در حال انجام است. این شبکه تلویزیونی همچنین خلاصه داستان فیلم Deadwood را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

شخصیت‌های فوق‌العاده سریال ددوود بعد از ده سال برای جشن گرفتن مستقل شدن ایالت داکوتای جنوبی دوباره متحد شده‌اند. رقابت‌های گذشته دوباره مشتعل، اتحاد‌ها دوباره امتحان و زخم‌های قدیمی دوباره باز شده‌اند و همگی برای حرکت در مسیر تغییرات اجتناب ناپذیری که مدرنیته و گذشته زمان به وجود آورده است، باقی‌مانده‌اند.

Ian McShane as Al Swearengen on Deadwoodتمامی اعضای تیم بازیگری سریال Deadwood که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برای هنرنمایی در فیلم آن در کنار بازیگران دیگری جون «دیتون کالی» (Dayton Callie)، «آنا گان» (Anna Gunn)، «ویلیام سندرسون» (William Sanderson) و «جرالد مک رنی» (Gerald McRaney)، که هنرنمایی در نقش آنتاگونیستی به نام جورج هرست را در دو فصل انتهایی سریال برعهده داشت، بازگشته‌اند. در این میان اما متاسفانه، «پاورز وث» (Powers Boothe) که نقش شخصیت جالب صاحب سالن در سریال اورجینال به نام سای تولیور را برعهده داشت، در سال گذشته میلادی از دنیای رفت و به این ترتیب، در فیلم حضور نخواهد داشت. در کنار این موارد، شبکه HBO همچنین تایید کرد که فیلم شامل بازیگر جدیدی به نام «جید پتیجان» (Jade Pettyjohn) می‌شود که قرار است نقش شخصیتی به نام کارولین را ایفا کند. جید به عنوان ستاره در فیلم Destroyer که برای اکران در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده نیز حضور دارد.

حالا که تمامی تکه‌های پازل این فیلم به شکلی محکم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، سوال اصلی اینجاست که آیا فیلم Deadwood می‌تواند در کنار به تصویر کشیدن دوباره قدرت خام درامی که در سریال اورجینال وجود داشت، حس یک ادامه ضروری برای داستان آن را به طرفداران منتقل کند و تنها یک تجدید دیدار شکوهمند و ویژه نباشد؟ حداقل انتظاری که از این فیلم می‌رود، این است که نتیجه عالی‌تری از پایان بی سر و تهی که در پایان فصل سوم سریال شاهدش بودیم را برای طرفداران مهیا سازد. در پایان، فیلم Deadwood هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد و به محض اطلاع از آن، وبسایت بازی‌مگ آن را با شما در میان خواهد گذاشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.