نویسنده: میلاد شجری جمعه، 18 آبان 1397
ساعت 16:00

شرکت یونیورسال انیمیشن‌های Shrek و Puss in Boots را ریبوت می‌کند

0 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که شرکت یونیورسال پیکچرز به دنبال ریبوت انیمیشن‌های Shrek و Puss in Boots است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ و به گزارش وبسایت ورایتی، متوجه شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و موسس و مدیرعامل شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت (Illumination Entertainment) یعنی «کریس ملداندری» (Chris Meledandri) به دنبال بازسازی و ریبوت انیمیشن‌های پرطرفدار «شرک» (Shrek) و «گربه چکمه پوش» (Puss in Boots) هستند. ایلومینیشن اینترتینمنت به دنبال این است که شخصیت‌های محبوب این انیمیشن‌ها را برای نسل جدید احیا کند و در این میان، ملداندری نیز امیدوارد است که بتواند تیم صداپیشگی اورجینال برای این باز‌سازی‌ها دوباره در کنار یکدیگر جمع کند. ملداندری درباره بازسازی این انیمیشن‌ها گفته است:

وقتی که شما به آن اجرای آوایی گذشته در انیمیشن‌ها نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که آن‌ها فوق‌العاده هستند و وقتی که مطمئن هستید که می‌توانید موردی را برای یک بازسازی کامل از آن‌ها به وجود آورید؛ من خودم را مسئول باز‌سازی این احساسات نوستالژیک که خواهان بازگشت به آن سطح از شخصیت پردازی در انیمیشن‌های گذشته است، پیدا کردم. در این میان، چالشی که برای ما وجود داشته، این است که موضوعی را پیدا کنیم که این احساس را در طرفدارن ایجاد کند که این ریبوت‌ها صرفا یک فیلم دیگر در دسته مجموعه‌ای از دنباله‌ها نیستند.

سری انیمیشن‌های شرک بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ در سینما‌ها اکران شدند و در مجموع توانستند رقمی نزدیک به سه میلیارد دلار را به جیب بزنند. انیمیشن اسپین آف این سری یعنی انیمیشن گربه چکمه پوش نیز در سال ۲۰۱۱ میلادی اکران شد و توانست مبلغی معادل ۵۵۵ میلیون دلار از باکس آفیس جهان درآمد کسب کند.

در پایان گفتنی است که هنوز تاریخ اکران مشخصی برای بازسازی انیمیشن‌های Shrek و Puss in Boots در نظر گرفته نشده و همچنان در مراحل اولیه تولید قرار دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.