نویسنده: میلاد شجری شنبه، 15 دی 1397
ساعت 09:00

رونمایی از چهره Jigsaw در تیزر جدید فصل دوم سریال Punisher

0 از 5

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری از فصل دوم سریال Punisher، از چهره شخصیت Jigsaw رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه نتفلیکس تیزر تریلر جدیدی از فصل دوم سریال «پانیشر» (Punisher) منتشر کرد. در کنار تصاویری از شخصیت فرانک کسل یا همان پانیشر با هنرنمایی «جان برنتال»، ما شاهد اولین تصاویر از شخصیت بیلی روسو با هنرنمایی «بن بارنز» در قالب شخصیت جیگساو هستیم. به نظر می‌رسد که بیلی روسو در حال بهبود یافتن از آسیب‌های مغزی ناشی از ضربات فرانک کسل در انتهای فصل اول است و رفته رفته، تکه‌های پازل مربوط به خاطرات گذشته را کنار هم می‌گذارد تا به حقیقت اتفاقی که برایش افتاده پی ببرد. در طرف دیگر، فرانک کسل نیز که به لطف حکم عفو رئیس جمهور، آزاد شده بود تا مجددا زندگی خود را بدون ترس از پیگرد قانونی از سر بگیرد، ظاهرا سرانجام قبول کرده که پانیشر بخشی از شخصیت وی است و نمی‌تواند از سرنوشتی که برایش مقدر شده، فرار کند. در ادامه شما می‌توانید تیزر جدید سریال Punisher را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«جان برنتال» در نقش فرانک کسل/پانیشر، «بن بارنز» در نقش بیلی روسو/ جیگساو، «امبر رز روا» در نقش دایانا مدنی و «جیسون آر. مور» در نقش کورتیس هویل از جمله بازیگران فصل اول سریال Punisher هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. در این میان، «انت اوتول» در نقش الیزا شولتز، «کوربین برنسن» در نقش اندرسون شولتز، «جورجیا ویگام» در نقش امی بندیکس، «فلورینا لیما» در نقش کریستا دومونت و «جاش استوارت» در نقش جان پلگریم از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که در فصل دوم به این سریال پیوسته‌اند. «استیو لایتفوت» نیز همانند فصل اول، به عنوان نویسنده، شورانر و تهیه‌ کننده اجرایی در سریال حضور یافته است.

فصل دوم سریال موردانتظار «پانیشر» (Punisher) در تاریخ ۲۸ام دی‌ماه ۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) از شبکه استریم آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.