نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 20 دی 1397
ساعت 21:34

اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Punisher منتشر شد

0 از 5

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Punisher را منتشر کرد.

سرانجام بعد از تیزر و ویدیو اخیر که هر دو به معرفی شخصیت Jigsaw می‌پرداختند، شبکه نتفلیکس (Netflix) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال موردانتظار «پانیشر» (Punisher) را منتشر کرد. در این تریلر مشخص می‌شود که فصل دوم روی دختری نوجوانی به نام امی با هنرنمایی «جورجا ویگم» تمرکز خواهد کرد که با یک سری انسان‌های بسیار بد به مشکل جدی خورده است. در این میان، فرانک کسل با هنرنمایی «جان برنتال» مجبور می‌شود با تنها راهی که می‌شناسد، یعنی کشتن انسان‌ها با انواع و اقسام راه‌های دردآورد، به مشکل وی دست و پنجه نرم بکند. در بخش‌هایی از تریلر همچنین تصاویری از شخصیت بیلی روسو با هنرنمایی «بن بارنز» به نمایش گذاشته می‌شود که البته حالا به جیگساو تغییر نام داده است. به طور کلی این تریلر نشان می‌دهد که فصل دوم سریال همانند فصل اول، تاریک و پر از صحنه‌های اکشن و خشن خواهد بود. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در کنار این تریلر همچنین نتفلیکس سه پوستر از فصل دوم سریال منتشر کرد که شخصیت‌های پانیشر، جیگساو و امی را نشان می‌دهند. در ادامه شما می‌توانید این پوستر‌ها را مشاهده نمایید:

«جان برنتال» در نقش فرانک کسل/پانیشر، «بن بارنز» در نقش بیلی روسو/ جیگساو، «امبر رز روا» در نقش دایانا مدنی و «جیسون آر. مور» در نقش کورتیس هویل از جمله بازیگران فصل اول سریال Punisher هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. در این میان، «انت اوتول» در نقش الیزا شولتز، «کوربین برنسن» در نقش اندرسون شولتز، «جورجیا ویگام» در نقش امی بندیکس، «فلورینا لیما» در نقش کریستا دومونت و «جاش استوارت» در نقش جان پلگریم از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که در فصل دوم به این سریال پیوسته‌اند. «استیو لایتفوت» نیز همانند فصل اول، به عنوان نویسنده، شورانر و تهیه‌ کننده اجرایی در سریال حضور یافته است.

فصل دوم سریال موردانتظار «پانیشر» (Punisher) در تاریخ ۲۸ام دی‌ماه ۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) از شبکه استریم آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.