نویسنده: میلاد شجری جمعه، 21 دی 1397
ساعت 11:00

اولین تریلر رسمی فیلم Velvet Buzzsaw با هنرنمایی جیک جیلنهال منتشر شد

0 از 5

شبکه نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم Velvet Buzzsaw با هنرنمایی جیک جیلنهال را منتشر کرد.

«دن گیلروی» با نویسندگی و کارگردانی فیلم «شبگرد» (Nightcrawler) سعی کرد تا قسمت تاریکی از شهر لس آنجس را نشان دهد؛ جایی که جرایم خشونت آمیز و رسانه‌های محلی در تقاطع هستند و اشتراک زیادی با یکدیگر دارند. بعد‌ها او در فیلم درام و حقوقی «رومن جی. ایزریل، وکیل دادگستری» (Roman J. Israel, Esq) از این شهر به عنوان پیش زمینه‌ای برای استحکام تغییرات اجتماعی استفاده کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، این فیلم‌ساز قرار است بخش کاملا جدیدی از شهر لس آنجس را در فیلم ترسناک و هیجانی Velvet Buzzsaw شبکه نتفلیکس به نمایش بگذارد.

وقایع فیلم Velvet Buzzsaw در دنیای سطحی و بی‌روح از صحنه هنر معاصر شهر لس آنجس اتفاق می‌افتد؛ جایی که هنرمندان بسیار پولدار و کلکسیونر‌های بزرگ حاضرند بهای بسیاری را برای هنری که با تجارت مخلوط شده، پرداخت کنند. در این میان، مجموعه‌ای از نقاشی‌ها در آپارتمان یک فرد منزوی و گوشه نشین پیدا و به فروش گذاشته می‌شوند. البته بعد‌ها مشخص می‌شود که در درون این نقاشی‌ها یک نیروی شیطانی و خبیث وجود دارد که آرام آرام پا به دنیای واقعی می‌گذارد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا اولین تریلر رسمی این فیلم را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«جیک جیلنهال» بازیگر فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home)، «رنه روسو» بازیگر فیلم «شبگرد» (Nightcrawler)، «تونی کالت» بازیگر فیلم «ارثی» (Hereditary)، «زاوی اشتون» بازیگر فیلم فیلم «حیوانات شبگرد» (Nocturnal Animals)، «تام استوریج» بازیگر سریال «سوئیت‌ بیتر» (Sweetbitter)، «ناتالیا دایر» بازیگر سریال «چیز‌‌های عجیب» (Stranger Things)، «جان مالکوویچ» بازیگر فیلم «بردباکس» (Birdbox) و «دیوید دیگز» در فیلم Velvet Buzzsaw حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Velvet Buzzsaw قرار است که در رویداد Sundance Film Festival ماه جاری به نمایش گذاشته شود و کمی بعد، در تاریخ ۱۲ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) نیز توسط نتفلکیس به صورت عمومی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.