نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 19:00

تیزر‌های تبلیغاتی سوپر بول فیلم Scary Stories to Tell in the Dark

کمپانی CBS Films تیزر‌های تبلیغاتی سوپر بول فیلم Scary Stories to Tell in the Dark را منتشر کرد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شرکت‌های سی‌بی‌اس فیلمز (CBS Films) و لاینزگیت (Lionsgate) در جریان مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، اولین تیزر‌های تبلیغاتی رسمی از فیلم «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» (Scary Stories to Tell in the Dark) را منتشر کردند؛ این فیلم اقتباسی از روی مجموعه رمان‌های کلاسیک مخصوص کودکان به همین نام است که اولین‌بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی منتشر شدند. «آلوین شوراتز» و «اسفتن گامل» این مجموعه کتاب‌ها را نویسندگی کرده‌اند. داستان فیلم Scary Stories to Tell in the Dark درباره گروهی از نوجوانان است که باید به پرده از قتل‌های ناگهانی و ترسناکی که در شهر کوچکشان اتفاق افتاده، بردارند. در ادامه شما می‌توانید تیزر‌های این فیلم را مشاهده نمایید:

 
در کنار تیزر‌های تبلیغاتی، کمپانی لاینزگیت همچنین پوستری از این فیلم منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده است:
 
scary stories teaser poster
 
کارگردانی فیلم Scary Stories to Tell in the Dark برعهده «آندره داروال» است و «گیلرمو دل تورو» نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. دل تورو در کنار تهیه کنندگی، همچنین وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر را در کنار «دنیل هیگمن» و «کوین هیگمن» برعهده داشته است. «زویی کالتی»، «آستین ابرامز»، «گابریل راش»، «مایکل گارزا»، «آستین زاجور»، «دین نوریس»، «گیل بلوز»، «لورین توسانت» و «ناتالی گنزهورن» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
فیلم «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» (Scary Stories to Tell in the Dark) برای اکران در تاریخ ۱۸‌ام مردادماه ۹۸ (۹ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.