نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 00:00

خلاصه نقد‌های فیلم Serenity از دید وبسایت‌های مطرح دنیا

نگاهی به خلاصه‌ای از نقد‌ها و بازخورد‌های منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا به فیلم Serenity

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ نقد‌ها و نمرات فیلم سینمایی جدید کمپانی آویرون پیکچرز (Aviron Pictures) یعنی «آرامش» (Serenity) به تازگی منتشر شدند که خبر از یک اثر ناامیدکننده و دور از انتظار از سوی «استیون نایت» می‌دهند. نایت در کنار کارگردانی این اثر، نویسندگی فیلم‌نامه آن را نیز برعهده داشته است. «ان هتوی» در نقش کارن زاریاکاس، «متیو مک کانهی» در نقش بیکر دیل، «شارلوت باتلر» در نقش لوئیس، «دیوید باتلر» در نقش جک، «دایان لین» در نقش کارن، «جیمون هانسو» در نقش دوک، «گاریون داودس» در نقش سمسون، «جیسون کلارک» در نقش فرانک زاریاکاس، «جرمی استرانگ» در نقش رید میلر و «مایکل ریچارد» در نقش ران از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور یافته و به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فیلم درام و هیجانی Serenity داستان شخصی به نام بیکر دیل، یک کاپیتان قایق ماهیگیری است که تورهای مسافرتی به یک محدود منحصر به فرد، آرام و گرمسیری به نام جزیره پلیموت (Plymouth Island) را رهبری می‌کند. او زندگی آرامی را در این جزیره در حال سپری کردن است تا اینکه همسر قبلی‌اش، کارن از راه می‌رسد و از وی یک تقاضا بسیار سخت می‌کند. کارن به دیل  التماس می‌کند که او و همچنین، پسر جونانشان را از دست همسر جدید و خشن‌اش نجات دهد؛ برای اینکار کارن از دیل درخواست می‌کند که فرانک را به بهانه ماهیگیری به دریا برده و او را غذای کوسه‌ها بکند. حضور کارن باعث می‌شود که دیل دوباره به سمت زندگی‌ای برود که همیشه سعی داشته فراموش کند. در این بین، در حالی که وی بین درست و غلط گیره کرده، دنیای وی غرق در واقعیتی جدید می‌شود که ممکن است، آن‌طور که به نظر می‌رسد نباشد.

Matthew McConaughey in Serenity 2019

اکران فیلم Serenity از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون موفق شده است که مبلغی معادل ۷.۵ میلیون دلار در گیشه درآمدزایی کند. این فیلم همچنین توانسته از ۳۶ نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک، میانگین امتیاز ۳۸ از ۱۰۰ را دریافت کند. در ادامه شما را به مطالعه خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به فیلم Serenity دعوت می‌کنیم:

وبسایت شیکاگو سان تایمز (نویسنده: ریچارد روپر) | امتیاز ۸۸ از ۱۰۰

فضای معنوی فقط یکی از بسیار عناصر به کار رفته در فیلم Serenity محسوب می‌شود که این اثر را تبدیل به یکی از بلندپروازانه‌ترین، چالش برانگیزترین و همچنین، سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های مهیج چندسال اخیر تبدیل می‌کنند.

وبسایت لس آنجلس تایمز (نویسنده: کیتی والش) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

فانتزی غیرمعمول، رنگارنگ و کارتونی فیلم Serenity به قدری عجیب و جذاب است که شما می‌خواید سوار بر یک کشتی، به طرف این دنیای دیوانه و وارونه و به میان مردم اهالی جزیره پلیموت بروید تا بتوانید زمان بیشتری را با شخصیت‌های فیلم سپری کنید.

وبسایت اینترتیمنت ویکلی (نویسنده: کریس ناشاواتی) | امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

این فیلم می‌خواهد اثری سرگرم کننده باشد که با ذهن و انتظارات شما بازی می‌کند؛ البته در نهایت، فقط موفق می‌شود که به هر دوی آن‌ها توهین کند.

وبسایت سیاتل تایمز (نویسندده: مویرا مکدونالد) | امتیاز ۳۸ از ۱۰۰

بیایید فرض کنیم همه چیز همیشه آن‌طور که به نظر ‌می‌رسد نیست و همچنین، در دنیا آن‌ قدری پاپ کورن وجود ندارد که باعث هضم این اثر پیچیده و ویژه شود.

وبسایت رولینگ استون (نویسنده: پیتر تراورس) | امتیاز ۳۰ از ۱۰۰

فیلم Serenity در هر سطحی ناامیدکننده ظاهر می‌شود؛ اول از جنبه یک محصول سرگرمی و دوم از جنبه داستان امروزی‌اش که درباره یک مسافرت جادویی و رمزآلود به میان ناخودآگاه است. این اثر به تعریف جدیدی از بد بودن دست پیدا کرده که باعث می‌شود به خاطره همین موضوع، ارزش تماشا کردن داشته باشد.

وبسایت RogerEbert.com (نویسنده: کریستی لِمیر) | امتیاز ۲۵ از ۱۰۰

فیلم Serenity اثری بسیار بد و احمقانه است که به طور حتم به یکی از بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ میلادی تبدیل خواهد شد. این فیلم همچنین اثری به شدت بلندپروازنه محسوب می‌شود که ارزش یکبار تماشا، ترجیحا در کنار دوستانتان را دارد تا همگی در کنار یک‌دیگر بتوانید به دیالوگ‌های مسخره، اجرا‌های اغراق آمیز و حفره‌های داستانی بزرگ در چند بخش بخندید.

وبسایت Observer (نویسنده: رکس رید) | امتیاز ۰ از ۱۰۰

هنوز حتی یک ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی نگذشته اما تکه آشغالی به نام «آرامش» به همین زودی توانسته صلاحیت شناخته شدن به عنوان بدترین فیلم سال را کسب کند. این اثر بی‌نظم به طرز هولناک و ناشیانه‌ای توسط استیون نایت نویسندگی و کارگردانی شده است.


فیلم Serenity - میانگین نمرات براساس ۳۶ نقد
۳۸از 100

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.