نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 15 آذر 1396
ساعت 12:56

تاریخ اکران فیلم White Boy Rick هفت ماه تاخیر خورد

0 از 5

تاریخ اکران White Boy Rick با بازی متیو مک کانهی دچار وقفه هفت ماهه شد

طبق گزارش دد لاین فیلم جنایی - درام White Boy Rick در یک تاخیر نه ماهه، تاریخ اکرانش از 26/1/2018 به 17/10/2018 برابر با 26 مرداد 1397 تغییر کرد.
معمولا تغییر در تاریخ اکران یک فیلم، خبر از بد بودن و یا آشفته بودن وضعیت تولید آن می‌دهد، اما در خصوص White Boy Rick این قضیه صدق نمی‌کند و تغییر تاریخ صرفا اختیاری است.
طبق ادعای دد لاین، شخصی که با منابعی خارج از استودیو 8 و سونی صحبت کرد، گفت:

فیلم به خوبی توسط بینندگان تست شد و آنها فیلم را بسیار هیجان‌انگیز توصیف کردند؛ به نظر می‌رسد دلیل تاخیر، اضافه کردن صحنه‌هایی به فیلم جهت سورپرایز کردن هواداران سینما در نزدیکی تاریخ اکران است.

داستان فیلم در مورد ریچارد ورشه جونیور دیترویتی است، که از یک خبرچین محرمانه به فروشنده مواد مخدر در دهه 1980 تبدیل می‌شود. این نوجوان در سن 14 سالگی توسط FBI تحت نظر گرفته شد و در 17 سالگی به علت حمل مقدار زیادی کوکائین دستگیر شد. بعد از آن اتفاقات زیادی برای او در طول زندگی‌اش رخ می‌دهد که باید در فیلم شاهد آن باشیم.
فیلم White Boy Rick توسط یان دمنج، کارگردان فیلم 71 و قسمت‌هایی از سریال Top Boy و Criminal Justice کارگردانی می‌شود؛ نویسندگان عبارتند از: لوگان میل، نوا میلر، اندی ویس، استیو کلاوز و اسکات سیلور.
در این فیلم بازیگرانی چون: ریچه مریت، متیو مک کانهی، جنیفر جیسون لیف، روری کوچرانه، برایان تایرهنری، بل پاولی، بروس درن و پیپر لاری حضور دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.