نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 17:10

بازیگران فیلم John Wick 3 به زودی مشخص می‌شوند

0 از 5

قسمت سوم جان ویک وارد مرحله پیش تولید شد و بازیگران آن به زودی معرفی می‌شوند

جان ویک فیلمی است که باعث شد طرفداران سینما بار دیگر عاشق کیانو ریوز شوند، او بسیار عالی به عنوان نقش اصلی ظاهر شد و توانست ماهرانه و زیبا بخش رزمی فیلم را اجرا کند؛ فیلم نیز در نشان دادن عالم جنایتکاران و آداب عجیب آن‌ها بسیار موفقیت آمیز عمل کرد.
قسمت دوم جان ویک به لحاظ داستان، کاراکتر و بخش اکشن بسیار قوی‌تر ظاهر شد و طوری به پایان رسید که صحنه را برای تولید فیلم بعدی آماده کرد؛ فیلم سوم تابستان سال 2019 اکران می‌شود.
طبق گزارش امگا آندرگراند، درک کلستاد (فیلمنامه‌ نویس) فیلمنامه قسمت سوم جان ویک را کامل کرده و این فیلم وارد فاز پیش‌تولید شده است؛ جزئیات عنوان جدید هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود داستان آن مدت زمان کمی بعد از جان ویک 2 رخ دهد و طبق گفته چاد استاهلسکی (کارگردان) در این فیلم بیشتر به خاطرات گذشته جان توجه خواهد شد.
بازیگران فیلم سوم به زودی معرفی می‌شوند؛ کیانو ریوز شخصا علاقه‌مند است تا تیلدا سوئینتن در عنوان جدید حضور داشته باشد.
مسئله‌ای که عنوان جان ویک را بسیار هیجان‌انگیز می‌سازد این است که، ریوز اکثر حرکات فیلم را خودش انجام می‌دهد، حال فرقی نمی‌کند این حرکات رزمی باشند یا تعقیب و گریز خودرو.
ریوز مجبور است برای صحنه‌های رزمی فیلم تمرینات بسیاری انجام دهد و از آنجایی که فیلمبرداری در تابستان سال 2018 آغاز می‌شود، او زمان زیادی برای تمرین حرکاتش دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.