نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 10 بهمن 1397
ساعت 10:00

تیزر تبلیغاتی جدید انیمیشن Toy Story 4

0 از 5

شرکت والت دیزنی و استودیو پیکسار تیزر تبلیغاتی و پوستر جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 منتتشر کردند.

شرکت والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) و استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار (Pixar Animation Studios) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، تیزر تبلیغاتی جدیدی از انیمیشن «داستان اسباب‌ بازی‌ ۴» (Toy Story 4) منتشر کرده است. این تیزر شخصیت «بو پیپ» (Bo Peep) را نشان می‌دهد که در قسمت قبلی این سری از انیمیشن‌های بسیار محبوب حضور نداشته است.

بو پیپ این دوست قدیمی وودی، باز لایتیر و دیگر اسباب بازی‌ها که مدت‌ها از آنان دور بوده و همیشه ارتباط ویژه‌ای با شخصیت وودی داشته، حالا در قسمت چهارم سری بازگشته است. البته آن‌ها مدت طولانی‌ای است که یکدیگر را ندیده‌اند و بو پیپ در این مدت، تغییرات زیادی کرده و تقریبا به شخصیتی فراموش شده در میان اسباب بازی‌ها تبدیل شده است. قدرت و طعنه‌های بو همیشه ظاهر چینی و ظریف بیرونی وی را بد جلوه می‌کرد اما حالا مشخص می‌شود که بو در درون، دارای روحی آزاد و ماجراجو است که در سفر‌های جاده‌ای، احساس در خانه بودن به وی دست می‌دهد. هنگامی که بو پیپ و وودی تحت شرایطی بعید دوباره یکدیگر را پیدا می‌کنند، متوجه می‌‌شوند که دنیا‌های آن‌ها در قالب زندگی به عنوان یک اسباب بازی، بسیار متفاوت است. در ادامه شما می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت والت دیزنی پیکچرز در کنار تیزر تبلیغاتی، همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 با محوریت شخصیت بو پیپ منتشر کرده است که در ادامه شما می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

bopeep

«تیم آلن»، «تام هنکس»، «انی پاتس»، «پاتریشیا آرکت» و «جون کیوسک» از جمله صداپیشگانی هستند که برای هنرنمایی دوباره به انیمیشن Toy Story 4 بازگشته‌اند و در کنار آن‌ها، «کیانو ریوز»، «کیگان مایکل کی» و «جوردن پیل» نیز به عنوان صداپیشگان جدید، در انیمیشن حضور یافته‌اند. کارگردانی این انیمیشن برعهده «جاش کولی» بوده است که در کارنامه‌اش نویسندگی فیلم‌نامه انیمیشن برنده جایزه اسکار «درون بیرون» (Inside Out) و همچنین، کارگردانی و نویسندگی انیمیشن کوتاه «اولین قرار رایلی» (Riley's First Date) دیده می‌شود.

انیمیشن موردانتظار «داستان اسباب‌ بازی‌ ۴» (Toy Story 4) در تاریخ ۳۱ام خردادماه ۹۸ (۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.