نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 10 بهمن 1397
ساعت 12:00

خلاصه نقد‌های فیلم The Kid Who Would Be King از دید سایت‌های مطرح دنیا

5 از 5

نگاهی به خلاصه‌ای از نقد‌ها و بازخورد‌های منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا به فیلم The Kid Who Would Be King

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ نقد‌ها و نمرات فیلم سینمایی جدید کمپانی «فاکس قرن بیستم» (20th Century Fox) یعنی «کودکی که پادشاه خواهد شد» (The Kid Who Would Be King) به تازگی منتشر شدند که خبر از یک اثر سرگرم‌ کننده و رضایت بخش می‌دهند. این فیلم توسط «جو کورنیش» کارگردانی شده و نویسندگی فیلم‌نامه نیز برعهده وی بوده است. «اشبورن سرکیس»، «انگوس ایمری»، «دین چاومو»، «دنیس گاخ»، «آیلین دیویس»، «جیک گرینلی»، «جویی انسا»، «کیان حمید»، «مارک بونار»، «نیتن استوارت جرت»، «نیک محمد»، «نوما دومزونی»، «پاتریک استوارت»، «ربکا فرگوسن»، «ریحانا دوریس»، «اسکار سمارچی»، «تام تایلُر» و «زک هالند» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Kid Who Would Be King حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی The Kid Who Would Be King، داستان شخصیتنی به نام الکس را بیان می‌کند که همیشه فکر می‌کرده یک انسان معمولی دیگر است، تا اینکه به شمشیر افسانه‌ای الکس‌کالیبر برخورد می‌کند و موفق می‌شود که آن را از سنگ بیرون بکشد. حال الکس باید دوستان و دشمنان خود را متحد کرده و آنان را به گروهی از شوالیه‌های شجاع تبدیل کند تا به کمک جادوگر افسانه‌ای به نام مرلین، جلوی جادوگر شروری به نام مورگانا را بگیرند و وی را شکست دهند؛ او باید به رهبری فوق‌العاده، فردی که در گذشته حتی خوابش را هم نمی‌دیده، تبدیل شود و زمین را از سرنوشتی بد دور کند.

d659f21d 74a6 4e48 bc6e 2fc3ff76cc2f the kid who would be king DF 02386 R rgb

اکران جهانی فیلم «کودکی که پادشاه خواهد شد» از چندی پیش آغاز شده است. این فیلم تاکنون توانسته از گیشه‌های داخلی بیش از هفت میلیون دلار و از بازار‌های بین‌المللی بیش از سه میلیون دلار درآمدزایی کند که در مجموع، فروش جهانی فیلم را در هفته اول به بیش از ۱۰ میلیون دلار می‌رساند؛ این میزان فروش برای اثری که با بودجه‌ای بیش از ۶۰ میلیون دلار ساخته شده، فاجعه‌بار تلقی می‌شود. این فیلم توانسته از ۲۹ نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک، میانگین امتیاز ۶۶ از ۱۰۰ را دریافت کند. در ادامه شما را به مطالعه خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به فیلم The Kid Who Would Be King دعوت می‌کنیم:

وبسایت اسکرین اینترنشنال (نویسنده: سارا وارد) | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

فیلم The Kid Who Would Be King یک اثر ماجراجویی جدی، سرگرم‌کننده و پر از خلاقیت، براساس یک داستان کلاسیک و قدیمی است.

وبسایت نیویورک پست (نویسنده: رید تاکر) | امتیاز ۷۵ از ۱۰۰

جو کورنیش که آخرین‌بار فیلم نوجوان پسند و عالی Attack the Block که در سال ۲۰۱۱ میلادی اکران شد را کارگردانی کرده بود، اثری خلق کرده که دارای جذابیت‌های عجیب و غریب برگرفته از فیلم‌های ماجراجویی و کودکانه دهه ۸۰ میلادی نظیر The Goonies و The NeverEnding Story است. فیلم The Kid Who Would Be King همچنین اثری لطیف و تقریبا بدون خونریزی محسوب می‌شود.

 وبسایت Original-Cin (نویسنده: لیام لیسی) | امتیاز ۷۵ از ۱۰۰

فیلم The Kid Who Would Be King بازگشتی به دهه ۸۰ میلادی و یک ارتقای زیرکانه و رضایت بخش از داستان شاه آرتور است.

وبسایت Time Out (نویسنده: فیل دی سملین) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

هیچ دلربایی‌ای در فیلم The Kid Who Would Be King مشاهده نمی‌شود، با این حال این فیلم اثری سرگرم‌کننده و رضایت بخش است. اگر از دید فرد نوجوانی که درونتان قرار دارد به تماشای فیلم بشینید، قطعا اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

وبسایت ورایتی (نویسنده: پیتر دبروژ) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

با برخورداری از موسیقی متن الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی گذشته و همچنین، وجود گروهی از شخصیت‌های شبیه به شخصیت‌های فیلم The Goonies؛ این فیلم انگار بازگشتی به فیلم‌های ماجراجویی تولید شده توسط استیون اسپیلبرگ در دهه ۸۰ میلادی است.

وبسایت Arizona Republic (نویسنده: اسکات کریوِن) | امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

شرح جدید و امروزی از داستان شاه آرتور در فیلم The Kid Who Would Be King، مخاطبین جوان را سرگرم خواهد کرد؛ این فیلم داستانی را روایت می‌کند که احتیاجی به جادوی مرلین برای پیش‌روی ندارد.

The Kid Who Would Be King (کودکی که پادشاه خواهد شد) - میانگین نمرات براساس 29 نقد
66
از 100

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.