نویسنده: میلاد شجری جمعه، 28 دی 1397
ساعت 16:00

اولین تریلر رسمی فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum منتشر شد

5 از 5

کمپانی لاینزگیت اولین تریلر رسمی فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum با هنرنمایی کیانو ریوز منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) اولین تریلر رسمی فیلم «جان ویک: قسمت سوم - پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) را منتشر کرد. همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، وقایع قسمت سوم این عنوان اکشن دقیقا بعد از قسمت قبلی اتفاق می‌افتد؛ جایی که جان ویک با شکستن یکی از قوانین مهم یعنی کشتن فردی در محیط هتل کانتیننتال، حکم مرگ خود را امضا کرد. البته مدیر کانتیننتال یعنی وینستون به وی یک ساعت زمان برای فرار داده است که پس از آن یک قرارداد عمومی و جهانی با جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای گرفتن جان وی برقرار خواهد شد. حال باید دید که جان ویک که عضویت خود را از دست داده و از تمامی سرویس‌ها محروم شده است، چگونه می‌تواند از دست تمامی قاتل‌های حرفه‌ای که به دنبال وی هستند، فرار کند. با توجه به این تریلر، John Wick: Chapter 3 پر از صحنه‌های اکشن متفاوت و کم‌نظیر خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

کمپانی لاینزگیت در کنار این تریلر همچنین پوستر جدیدی از فیلم منتشر کرده است که جان ویک را در مقابل همه نشان می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید این پوستر را مشاهده نمایید:

DxISy2FVsAE 7Z3

«کیانو ریوز»، «هلی بری»، «آنجلیکا هاستون»، «آسیا کیت دیلون»، «مارک دکاسکوس»، «جیسون مانتزوکاس»، «ایان مک شین»، «لارنس فیشبرن»، «یایان روهین»، «چچپ عارف رحمان»، «تایگر هو چن»، «لنس ردیک»، «روبی رز» و «هیرووکی سانادا» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم‌نامه این قسمت توسط «دریک کالستد» نویسندگی شده و کارگردانی نیز همانند قسمت‌های قبلی برعهده «چاد استاهلسکی» بوده است.

فیلم «جان ویک: قسمت سوم - پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) برای اکران در تاریخ ۲۷ام اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۱۷ می ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر شبکه STARZ با همکاری نویسنده و تهیه‌کننده مشهور یعنی «کریس کالینز» در حال ساخت یک سریال اسپین آف از دنیای جان ویک است که «کانتیننتال» (The Continental) نام‌گذاری شده است. در کنار این اسپین آف تلویزیونی همچنین یک اسپین آف سینمایی نیز به نام «بالرینا» (Ballerina) در حال ساخت است که داستان یک قاتل حرفه‌ای بچه را روایت می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.