نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 15:00

ساخت دو فیلم Mission Impossible دیگر تایید شد

0 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که دو فیلم Mission Impossible دیگر به کارگردانی کریستوفر مک کوئری ساخته خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ بعد از موفقیت بسیار بزرگ فیلم Mission Impossible: Fallout در سال ۲۰۱۸ میلادی، گزارشی جدید حاکی از آن است که کارگردان «کریستوفر مک کوئری» دو قسمت دیگر از این مجموعه را نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. بنا به گزارش وبسایت ورایتی، این دو فیلم قرار است پشت سرهم فیلم‌برداری شوند تا شرایط اکران آن‌ها زودتر فراهم شود؛ گفته می‌شود این امر برای استفاده از شور و اشتیاقی که در حال حاضر پیرامون فرانچایز Mission Impossible جریان دارد، صورت گرفته است. گفتنی است که فیلم‌برداری پیشت سرهم اولین‌بار نیست که اتفاق می‌افتد؛ در فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame از همین رویه استفاده شد تا دو فیلم در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی اکران شوند. همچنین هر سه فیلم‌های Lord of the Rings به کارگردانی «پیتر جکسون» نیز به صورت پشت سرهم فیلم‌برداری شدند.

طبق گزارش وبسایت ورایتی، فیلم‌برداری دو دنباله بعدی Mission Impossible در سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می‌شود و پس از تکمیل مراحل آماده‌سازی، در تابستان سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی اکران خواهند شد. در حال حاضر «تام کروز» در حال پشت سر گذاشتن مراحل فیلم‌برداری دنباله فیلم Top Gun است و در طرف دیگر، «کریستوفر مک کوئری» سخت مشغول است؛ وی کارگردانی فیلم Rainbow Six با هنرنمایی «مایکل بی. جوردن» را برعهده دارد.

فیلم «ماموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission Impossible: Fallout) با هنرنمایی «تام کروز» ۵۶ ساله، به موفقیت‌‌های بسیار بزرگی از لحاظ تجاری و نگاه منتقدین دست پیدا کرد. این فیلم بیش از ۷۹۱ میلیون دلار به صورت جهانی درآمدزایی کرد و توانست بهترین عملکرد سری فیلم‌های Mission Impossible را در باکس آفیس به نام خود ثبت کند. این فیلم همچنین مورد تشویق و تحسین منتقدان قرار گرفت و توانست میانگین امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ را در وبسایت راتن تومیتوز دریافت کند و به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۸ میلادی بدل شود.

در انتها نظر شما درباره ساخت فیلم‌های دیگر از سری «ماموریت غیرممکن» چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.