نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 26 دی 1397
ساعت 18:00

اولین تریلر رسمی فیلم SpiderMan: Far From Home منتشر شد

5 از 5

کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرد.

سرانجام پس از شایعات فراوان امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) و استودیو مارول (Marvel Studios) اولین تریلر رسمی از فیلم موردانتظار «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) را منتشر کردند. در این تریلر شاهد این هستیم که پیتر پارکر به همراه جمعی از دوستان دبیرستانی‌اش، برای تعطیلات به اروپا و شهر لندن سفر می‌کنند. در حالی که پیتر باور داشت اروپا نیازی به کمک مردعنکبوتی ندارد اما با ورود نیک فیوری، همه چیز تغییر می‌کند. در طول تریلر شاهد مبارزات اسپایدرمن با شخصیت‌هایی چون Hydro Man و Molten Man هستیم که عضوی از گروه خبیث The Elementals هستند و همچنین، لباس‌های جدید نیز به نمایش گذاشته می‌شود. مهم‌ترین بخش تریلر را می‌توان ورود جیک جیلنهال در نقش میستریو دانست که به نظر می‌رسد نقش دو پهلویی را در فیلم ایفا خواهد کرد. در ادامه شما می‌توانید اولین تریلر رسمی این فیلم را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

کمپانی سونی پیکچرز و استودیو مارول همچنین اولین تریلر بین‌المللی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده‌اند که اندک تفاوتی با تریلر اصلی (در حدود ۳۰ ثانیه) دارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را نیز مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در کنار این تریلر‌ها، اولین پوستر رسمی این فیلم ابرقهرمانی که اولین فیلم پس از ماجرا‌های فیلم «انتقام جویان: بازی نهایی» (Avengers: End Game) محسوب می‌شود، توسط سونی پیکچرز منتشر شده است که به سفر پیتر پارکر/مرد عنکبوتی به شهر‌های مختلف اروپا اشاره دارد. در ادامه این پوستر قابل مشاهده است:

dw9hn9iuwaazc9f

«تام هالند» در نقش پیتر پارکر/مردعنکبوتی، «زندیا» در نقش MJ، «مریسا تومه» در نقش عمه می، «جیک جیلنهال» در نقش میستریو، «مایکل کیتون» در نقش آدرین توماس/والچر، «نومان اکار» در نقش دیمیتری، «ساموئل ال. جکسون» در نقش نیک فیوری، «کوبی اسمالدرز» در نقش ماریا هیل، «جان فاورو» در نقش هپی هوگن، «جیکوب بتالون»، «جی. بی.‌ اسموو»، «رمی هی»، «انگوری رایس»، «تونی ریوولوری»، «مارتین استار» و «گوئینت پالترو» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گفتنی است که کارگردانی این فیلم برعهده «جان واتس» بوده و فیلم‌نامه نیز توسط «کریس مک کنا» و «اریک سامرز» نوشته شده است.

فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در تاریخ ۱۴ام تیرماه ۹۸ (۵ جولای ۲۰۱۹ میلادی) اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.