نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 مرداد 1397
ساعت 13:00

ساموئل جکسون و کوبی اسمالدرز در Spider-Man: Far From Home حضور دارند

0 از 5

به تازگی فاش شده که نیک فیوری و دستیار ارشد او یعنی ماریا هیل نیز در Spider-Man: Far From Home حضور خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پس از مشخص شدن نام فیلم دنباله Spider-Man: Homecoming در دنیای سینمایی مارول، به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده است. براساس این گزارش، ما اینک می‌دانیم که «نیک فیوری» رئیس سابق سازمان S.H.I.E.L.D و دستیار اصلی او یعنی «ماریا هیل» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

هشدار: ادامه این متن ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را لو دهد.

 

گزارش جدید که توسط Vulture منتشر شده، اشاره می‌کند که در جمع بازیگران فیلم آینده اسپایدر-من، «ساموئل ال. جکسون» و «کوبی اسمالدرز» نیز حضور خواهند داشت. در این زمینه هنوز مشخص نیست که حضور این بازیگران به شکل پررنگ خواهد بود یا فقط شامل ایفاگری نقش‌هایی کوتاه می‌شود. البته پیرامون این حضور، باید در نظر گرفت که هر دو کاراکتر نیک فیوری و ماریا هیل در وقایع پایانی فیلم Avengers: Infinity War از بین رفتند. البته همین شرایط، برای شخصیت اصلی فیلم یعنی خود مرد عنکبوتی نیز رخ داد، و هر سه این شخصیت‌ها از قربانیان پرتعداد «تانوس» در انتهای فیلم اینفینیتی وار بودند.

گزارش ولچر در ادامه از سایر بازیگران این فیلم نیز نام می‌برد که شامل بازگشت تام هالند (مرد عنکبوتی)، Jacob Batalon، Zendaya، Marisa Tomei و Tony Revolori از فیلم قبلی نیز می‌شود. پیرامون این فیلم همچنین گزارش‌هایی از بازگشت مجدد مایکل کیتون که در نقش Vulture ضدقهرمان اصلی فیلم قبل بود، و همچنین حضور «جیک جیلنهال» نیز به عنوان ضدقهرمان اصلی فیلم جدید یعنی Mysterio نیز در گذشته منتشر شده بود.

ساموئل ال. جکسون همچنین در فیلم پیش روی Captain Marvel نیز حضور خواهد داشت، که البته وقایع این فیلم قرار است در بازه زمان دهه 90 رخ بدهد. این فیلم، در ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند امسال) اکران خواهد شد. همچنین براساس زمان‌بندی اعلام شده مارول، فیلم Spider-Man: Far From Home نیز قرار است در ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) روی پرده‌ سینماهای جهان برود؛ این به معنی این است که فیلم دوم اسپایدر من در MCU، قرار است دو ماه پس از فیلم شدیدا مورد انتظار Avengers 4 اکران شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.