نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 مرداد 1397
ساعت 16:00

تانوس چگونه از سنگ‌های ابدیت به شکل کمبو استفاده می‌کرد؟

4.25 از 5

برادران روسو اخیرا جزئیات جدیدی درباره نحوه استفاده ترکیبی تانوس از سنگ‌های ابدیت را به اشتراک گذاشته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اخیرا و در جریان بحث‌های «برادران روسو» پس از عرضه نسخه دیجیتالی Avengers: Infinity War، آن‌ها درباره اینکه تانوس به چه شکل از سنگ‌های ابدیتدر حالت ترکیبی استفاده می‌کرده صحبت کرده‌اند. برادران روسو، کارگردانان فیلم اخیر «اونجرز: اینفینیتی وار» بوده و فیلم چهارم انتقام‌جویان در سال آینده نیز توسط آن‌ها کارگردانی می‌شود.

 

هشدار: ادامه این متن بخش‌هایی از فیلم Avengers: Infinity War را لو می‌دهد.

 

به گفته برادران روسو، تعداد زیادی سکانس در جریان فیلم «اینفینیتی وار» وجود داشته که محوریت اصلی آن، استفاده تانوس از سنگ‌های ابدیت بوده است؛ گول زدن قهرمانان، فرستادن آن‌ها یا ایجاد تغییر در فضاهایی منحصر به فرد، از جمله زمان‌هایی بوده که تانوس به شکل موردی از یکی از سنگ‌های ابدیت برای رسیدن به پیروزی نهایی استفاده کرد. با این حال به گفته برادران روسو، تانوس در برخی مواقع به شکل ترکیبی و کمبو از این سنگ‌ها استفاده می‌کرد.

به گفته این دو کارگردان، در این زمینه می‌توان دو مثال مطرح کرد که یکی زمانی بود که تانوس قصد داشت یک قمر را از بیرون از سیاره تایتان به سمت آیرون-من پرتاب کند. به گفته برادران روسو، «تایتان دیوانه» برای این‌کار همزمان از Power Stone برای تخریب قمر و سپس از Space Stone برای جابجا کردن و پرتاب قطعات تخریب‌شده به سمت آیرون-من استفاده می‌کند. همچنین مثال دوم در این زمینه، وقتی است که «دکتر استرنج» کلون‌های جادویی زیادی از خود تولید و سعی می‌کند تانوس را به دام بیاندازد. در اینجا تانوس همزمان و به شکل ترکیبی، از Power Stone و Soul Stone برای شناسایی دکتر استرنج واقعی و از بین بردن کلون‌های دیگر استفاده می‌کند.

در این زمینه، برخی بینندگان شاید شاهد سکانس‌های مشابه و استفاده کمبو از سنگ‌ها توسط تانوس شده باشند. نکته جالب درباره این مثال‌های برادران روسو، این است که هر دو به بخش‌های پایانی فیلم مرتبط است. این نشان می‌دهد که تانوس با هر چه نزدیک‌تر شدن به جمع‌آوری همه سنگ‌ها، قدرت کنترل بیشتری هم روی آن‌ها پیدا می‌کند. در واقع او پس از نمایش توانایی‌اش در یادگیری سریع کنترل این سنگ‌ها، پس از به دست آوردن سنگ ابدیت نهایی به «استاد استفاده از دستکش بی نهایت» تبدیل می‌شود. اینجا، زمانی است که او حرکت معروف «بشکن» را اجرا می‌کند.

پیرامون حرکت بشکن تانوس، پیش از این برادران روسو گفته بودند که استفاده همزمان از تمامی سنگ‌ها برای رسیدن به یک هدف، یک حرکت بسیار قوی بوده که اجرای آن برای دستکش نیز سخت بود و به همین خاطر، این کار باعث «آسیب‌دیدگی دائمی دستکش ابدیت و خود تانوس» نیز شد. به هر حال اگر تا زمان شروع فیلم چهارم اونجرز، تانوس بتواند مجددا به تمامی قدرت‌های خود دست پیدا کند، باز هم یک ضدقهرمان شکست‌ناپذیر خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.