نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 مرداد 1397
ساعت 16:00

احتمال بازگشت جیمز گان به Guardians 3 وجود دارد

0 از 5

یک گزارش جدید، به مذاکرات میان مارول و دیزنی برای بازگشت جیمز گان به پروژه Guardians 3 اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ دیزنی مدتی پیش به خاطر مطرح شدن حواشی پیرامون پست‌های قدیمی «جیمز گان»، کارگردان سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy در دنیای سینمایی مارول، او را اخراج کرد که در ادامه با موج بزرگی از مخالفت‌ها مواجه شد. این موج، از طرفداران گرفته تا بازیگران اصلی این مجموعه فیلم‌ها تشکیل می‌شد و اخیرا نیز تمامی بازیگران اصلی این مجموعه نیز در بیانیه‌ای، رسما از جیمز گان حمایت کردند. در حالی که پاسخ دیزنی به این تحرکات همان تصمیم اولیه اعلام می‌شده، ولی اخیرا وب‌سایت Deadline در گزارشی اعلام کرده که گفتگوها میان Marvel Studios و Disney بر سر بازگشت گان ادامه دارد. در این گزارش آمده است:

منابع ما می‌گویند که مارول در تلاش است تا دیزنی را متقاعد کند که به دنبال روشی، برای مصالحه و امکان بازگشت گان به پروژه Guardians 3 باشد.

در این زمینه نیز ددلاین ادعا کرده که این بحث‌های جدی‌تر میان مارول و دیزنی از زمانی شروع شد، که تمامی بازیگران هسته اصلی این مجموعه در بیانیه‌ای از جیمز گان حمایت کردند. غیر از این واکنش، بسیاری از شخصیت‌های سرشناس دیگر نیز این تصمیم دیزنی را اشتباه دانسته و خواهان بازگرداندن جیمز گان شدند. گان، به طور کلی نه تنها کارگردان و نویسنده سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» بود، بلکه از معماران دنیای سینمایی مارول نیز محسوب می‌شد. پس از مجادلات سیاسی این کارگردان در فضای مجازی، یک وب‌سایت سیاسی تندرو اقدام به پررنگ کردن برخی از پست‌های به شدت حاشیه‌ای و قدیمی گان کرد که مطرح شدن این موارد، باعث اخراج او از دیزنی شد. آلن هورن در آن زمان و در توجیه این تصمیم گفته بود که «رفتارها و اظهارنظرهای پرخاشگرانه» گان «غیر قابل دفاع و ناسازگار با ارزش‌های دیزنی» بوده است.

یکی از اظهارنظرهای جدید پیرامون اخراج گان، صحبت‌های دیو باتیستا بازیگر نقش درکس است که گفته است:

در صورتی که از نمایشنامه جیمز گان در ساخت Guardians 3 استفاده نشود، من دیگر این نقش را بازی نخواهم کرد ... هیچ کس نمی‌تواند از آن توییت‌های قدیمی دفاع کند ولی مشخص است که این یک کمپین حساب‌شده علیه یک مرد خوب بوده است.

مارول و مارول استودیوز، شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی دیزنی هستند. پیش از این رئیس مارول یعنی «کوین فایگی» قبل از ماجرای اخراج گان گفته که انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع شود؛ خود فیلم نیز برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.