نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 مرداد 1397
ساعت 16:00

هنری کویل مایل به بازی در نقش گرالت در سریال The Witcher است

5 از 5

به تازگی بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC‌، به بازی در نقش «گرالت» در سریال The Witcher نتفلیکس ابراز تمایل کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کار شبکه نتفلیکس برای ساخت یک سری تلویزیونی از مجموعه رمان‌های The Witcher، احتمالا طرفداران زیادی را در انتظار خودش گذاشته است. این البته همراه می‌شود با در نظر گرفتن گزارش اخیر، که شورانر این سریال یعنی Lauren S. Hissrich گفته بود که طرفداران احتمالا باید تا سال ۲۰۲۰ منتظر سریال باشند. در این بین که تهیه‌کنندگان سریال مشغول برنامه‌ریزی پیرامون آن هستند، اخیرا هنری کویل، بازیگر نقش «سوپرمن» در دنیای سینمایی DC برای بازی در نقش «Geralt of Rivia» ابراز تمایل کرده است.

صحبت جدید کویل، در جریان مصاحبه با IGN پیرامون فیلم اخیر Mission: Impossible – Fallout مطرح شده و او گفته که مایل است زره گرالت را به تن کند. او سپس در صحبتی جالب‌تر نیز گفته که همین تازگی، مجددا بازی The Witcher 3 را به پایان رسانده و «به معنای واقعی کلمه» عاشق بازی در آن نقش است. کویل پس از این، گفت که او واقعا مجموعه کتاب‌های این سری را نیز دوست داشته و به این ترتیب او درباره سری «ویچر»، تنها یک فن به تمام معنای بازی‌های CD Projekt Red نیست.

درحال حاضر، سازندگان سری تلویزیونی ویچر در شبکه Netflix اظهارنظری درباره بازیگران سریال نکرده‌اند، ولی جالب توجه خواهد بود اگر بدانیم که هنری کویل، تنها بازیگری نبوده که برای بازی در این سریال ابراز تمایل کرده است؛ قبل از این، «مارک همیل» ستاره سری فیلم‌های سینمایی Star Wars هم به بازی در این سریال و ایفای نقش Vesemir ابراز تمایل کرده بود. در این زمینه گرچه بعید است که همیل نیز به اندازه کویل پیرامون سری بازی‌های فانتزی-نقش‌آفرینی ویچر اطلاعات داشته باشد، ولی تصور دیدن بازیگران نقش‌های «سوپر من» و «لوک اسکای‌واکر» در کنار یکدیگر، آن هم در یک دنیای فانتزی می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

کویل در جریان مصاحبه اخیر با IGN، نشان داد که اطلاعات عمیقی از این سری و شخصیت گرالت دارد، و هرچند برخی ممکن است حضور او در این نقش را چندان نپسندند، ولی در صورت تحقق این موضوع کویل حتما این دانش خود را از سری وارد نقش گرالت در تلویزیون نیز خواهد کرد.

همان طور که اشاره شد، نتفلیکس درحال حاضر مشغول برنامه‌ریزی‌ها برای شروع ساخت این سریال است و طرفداران احتمالا تا سال ۲۰۲۰ باید منتظر پخش آن باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.