نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 ارديبهشت 1397
ساعت 18:45

اطلاعات جدیدی از سریال اقتباسی نت‌فلیکس از The Witcher منتشر شد

3 از 5

سازندگان سریال اقتباسی «ویچر»، به تازگی جزئیات و اطلاعات جدیدی از روند پیشرفت پروژه اعلام کرده‌اند. با بازی‌مگ همراه باشید.

مجموعه رمان‌های The Witcher که مدت‌هاست مجموعه بازی‌های ویدیویی نیز به اقتباس از آن تهیه شده، قرار است یک اقتباس تلویزیونی نیز از آن ساخته شود و نت‌فلیکس، اقدامات بزرگی برای سریال تلویزیونی The Witcher انجام داده است. گرچه هنوز در مراحل اولیه ساخت سریال هستیم، ولی شورانر سریال یعنی «لورن هیزریچ» فاش کرده که، نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت و اولیه سریال را در فوریه (بهمن - اسفند) به پایان رسانده است.

اخیرا و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات زیادی درباره این سریال فاش شده است که شاید داغ‌ترین آن‌ها، این باشد که به گفته هیزریچ، فصل اول این سریال «هشت قسمت» خواهد داشت. او در توییتر خود نوشت:

درست است، می‌دانم، شاید این به نظر برای شما کافی نباشد، ولی قطعا تصمیم درستی است. اپیزودها ممکن است فشرده، کاملا اکشن، با داستان و شخصیت‌های غنی و فاقد کندی ضرباهنگ در قسمت‌های میانی باشد.

با در نظر گرفتن اینکه نتفلیکس (NetFlix) اغلب، تا بیشترین حد ممکن از مجموعه‌های تولیدی حمایت می‌کند (مثل تمدید سریال جسیکا جونز برای فصل سوم)، تصمیم اتخاذ شده توسط سازندگان سریال هیجان‌انگیز است. با این وجود، باید گفت که غیر از قسمت پایلوت، فیلمنامه سایر قسمت‌ها هنوز تکمیل نشده است.

من قسمت پایلوت را تمام کردم، که بله، آن هم وقتی بازیگران و فیلم‌برداری شروع شد، باید بیشتر بررسی شود. [فیلمنامه] هفت قسمت دیگر هنوز اصلا وجود ندارند و فقط در ذهنم هستند. حالا در نظر بگیرید که به زودی نویسنده جدیدی هم به ما اضافه خواهد شد!

در این باره که طرفداران تا چه زمانی باید منتظر دیدن سریال باشند، هیزریچ گفته که بعید است تا سال ۲۰۲۰ این اتفاق بیافتد. نت‌فلیکس زمان کافی را به خرج می‌دهد تا جای ممکن، مطمئن شوند که آماده‌سازی سریال به خوبی پیش می‌رود.

ما با همه توان و به سرعت داریم جلو می‌رویم و خود من سرعت کارم را بالاتر برده‌ام، ولی یک چیز قطعی است، اینکه کیفیت در کار مقدم‌تر از سرعت است.

در انتها، این شورانر اعلام کرده که فیلم‌برداری سریال در «شرق اروپا» خواهد بود، یعنی همان جایی که وقایع رما‌ن‌ها و بازی‌ها اتفاق می‌افتد.

این سریال، به طور حتم در هیچ جایی غیر از آنجا نمی‌تواند باشد. اخیرا هم ۱۰ روز را با اسلاوها گذراندم و به زودی باید برگردم.

هنوز هیچ یک از بازیگرانی که قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کنند مشخص نشده است. اگر قرار باشد سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شود، احتمالا به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.