نویسنده: Sasan جمعه، 11 تیر 1400
ساعت 16:48

بازی جدیدی از سری Witcher به زودی منتشر می‌شود!

0 از 5

بعد از موفقیت بازی The Witcher 3: Wild Hunt، استودیوی سازنده آن یعنی CD Projekt Red به محبوبیت غیرمنتظره‌ای دست پیدا کرد و به تنها ناشری که به مصرف‌کنندگان اهمیت می‌دهد، از دید این طرفداران تازه تبدیل شد. 

در 5-6 سال گذشته و با وجود اینکه تقریباً تمام کارهای غلطی که از دیگر ناشران سر می‌زند، از استثمار نیروی کار تا ثبت حق انحصاری کلمه Cyberpunk را مرتکب شدند و به دنباله روی از موج‌های سودآور در طراحی‌ محصولات بعدی پرداختند ولی این طرفداران تازه از راه رسیده برای تک تک این کارها توجیهات از نظر خودشان معقولی پیدا کردند. 

عرضه مفتضحانه بازی Cyberpunk 2077 تمامی قهرمان‌پروری‌هایی که در رابطه به این شرکت در جریان بود را باطل کرد و هنوز هم بعد از گذشت بیش از 6 ماه از عرضه رسمی، نسخه کنسول‌های نسل هشتم تعریف چندانی ندارد و از اشاره به فقدان ویژگی‌های وعده داده شده هم می‌گذریم. 

در این شرایط، این استودیو باز هم به فرنچایز Witcher بازگشته و قصد دارد تا عنوان با استفاده از ساختار گیم‌پلی Pkemon Go را در دنیای ویچر تولید کند. بازی The Witcher: Monster Slayer قرار است در روز 31 تیر برای پلتفرم‌های iOS و Android به بازار عرضه شود و باید دید که آیا به موفقیت نسبی Gwent دست پیدا می‌کند و یا مانند The Witcher Battle Arena تبدیل به شکستی فراموش شده می‌شود. 

Sasan | اخبار | 02/07/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.