نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 مرداد 1397
ساعت 16:00

فیلم جدید و مستقل بتمن درباره یک داستان ریشه‌ای این شخصیت نیست

4.25 از 5

مت ریوز، کارگردان فیلم مستقل بتمن در دنیای سینمایی DC، اخیرا اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تایید شده در دنیای سینمایی DC، فیلم مستقل بتمن به کارگردانی Matt Reeves است. درباره این فیلم تاکنون شایعات زیادی وجود داشته که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اشاره می‌شد که این فیلم قرار است به یک داستان ریشه‌ای و کامیک بوکی از شخصیت بتمن بپردازد. اخیرا ولی ریوز این موضوع را رد کرده و در کنار آن، اطلاعات جدیدی نیز از این فیلم شدیدا موردانتظار به اشتراک گذاشته است.

برای مدتی، گزارش‌های زیادی وجود داشت که این فیلم قرار است پروژه ای الهام گرفته از کامیک‌بوک‌های اورجینال سری «Year One» دی‌سی باشد که به ریشه‌های پیدایش شخصیت بتمن می‌پرداخت. ریوز در مصاحبه جدیدی در این زمینه گفته است:

ما چنین کاری را [الهام از آن سری کامیک بوک‌ها] انجام نمی‌دهیم. Year One یکی از چندین کامیک بوک‌هایی است که شخصا دوستش دارم. ما ولی قطعا یک فیلم درباره Year One نمی‌سازیم. این ولی خیلی جذاب است که داستانی کاملا متمرکز روی این شخصیت و بسیار تعیین‌کننده برای او تعریف می‌کنیم. به طور مشخص ولی قرار نیست یک داستان ریشه‌ای یا چیزی شبیه به آن باشد.

او سپس درباره فضای کلی این فیلم نیز صحبت‌هایی انجام داد:

ما قطعا فیلمی درباره شخصیت Batman می‌سازیم. سعی می‌کنیم این یک داستان احساسی و در عین حال کاملا پیرامون خود این شخصیت به عنوان بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا باشد. همچنین همه چیزهای دیگری که پیرامون این شخصیت خاص است و از کودکی عاشقش بودم. من قبلا هم گفته بودم که این فیلم را از زاویه دید بتمن می‌سازیم، داستانی که او مشغول تجسس درباره یک پرونده خاص است.

ریوز درادامه درباره اینکه این فیلم چطور در دنیای سینمایی DC قرار می‌گیرد نیز صحبت کرد. پیرامون این موضوع، اوایل حضور «بن افلک» بازیگر نقش بتمن در چند فیلم قبلی دنیای سینمایی DC نیز در این فیلم مستقل بتمن هم تایید شده بود، ولی این بازیگر در ادامه حضور خود را بعید دانست و اخیرا هم مشخص شده که حضور او کاملا منتفی به نظر می‌رسد. ریوز در این زمینه به حضور یا عدم حضور افلک اشاره‌ای نکرد، ولی گفت که در این فیلم راه‌هایی هست که آن را با DC و دنیای سینمایی DC مرتبط می‌کند.

از ریوز پیش از این فیلم هایی نظیر Cloverfield و دو فیلم اخیر Planet of the Apes را شاهد بودیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.