نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 14:00

تاریخ پحش فیلم Deadwood مشخص شد

فیلم سینمایی Deadwood در فصل بهار ۲۰۱۹ از شبکه اچ بی او پخش می‌شود.

0 از 5

در ماه نوامبر ۲۰۱۸ میلادی بود که شبکه اچ بی او (HBO) از آغاز تولید و فیلم‌برداری فیلم Deadwood خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، وبسایت ددلاین در گزارشی اعلام کرد که این فیلم در فصل بهار از شبکه HBO پخش می‌شود تا بتواند جواز حضور در میان نامزد‌های مراسم Primetime Emmy Awards سال ۲۰۱۹ را کسب کند.

«ایان مک‌شین»، «تیموتی اولیفانت»، «جان هاوکس»، «پائولا مالکمسون»، «برد دوریف»، «رابین وایگرت»، «مولی پارکر»، «کیم دیکنز»، «آنا گان»، «دایتون کالی»، «ویلیام سندرسون» و «جرالد مک‌رنی» از جمله بازیگران سریال «ددوود» هستند که در فیلم سینمایی آن حضور یافته و به ایفای نقش می‌پردازند. شبکه HBO همچنین تایید کرده بود که فیلم شامل بازیگر جدیدی به نام «جید پتیجان» می‌شود که قرار است نقش شخصیتی به نام کارولین را ایفا کند. فیلم‌نامه فیلم Deadwood توسط «دیوید میلچ» و به کمک خالق سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) یعنی «نیک پیزولاتو» نوشته شده است. میلچ همچنین در کنار «کارولین استراوس»، «دنیل مینهن»، «گرگ فینبرگ» و «اسکات استفنز» تهیه کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارد.

سریال Deadwood برای سه فصل و ۳۶ قسمت، بین سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ از شبکه اچ بی او پخش شد. در این مدت، سریال موفق به کسب ۲۸ نامزدی در بخش‌های مختلف مراسم امی شد که توانست هشت‌تای آن‌ها را به خانه ببرد؛ از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای یک سریال درام که به «والتر هیل» تعلق گرفت. این سریال همچنین موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی درام شد که این جایزه به «ایان مک‌شین» تعلق گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.