نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 22:00

اولین تریلر رسمی فیلم The Curse of La Llorona منتشر شد

نیولاین سینما اولین تریلر رسمی فیلم The Curse of La Llorona را منتشر کرد.

0 از 5

شرکت «نیو لاین سینما» (New Line Cinema) و «وارنر بروز پیکچرز» (Warner Bros. Pictures) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، اولین تریلر رسمی فیلم «نفرین لایورونا» (The Curse of La Llorona) را منتشر کردند. این فیلم که از روی یک افسانه محلی کشور مکزیک به همین نام اقتباس شده، درباره روح ترسناکی به نام لایورونا، ملقب به زن گریان است که میان بهشت و جهنم و سرنوشت ترسناکی که خودش رقم زده، گیر کرده است. آوازه و شهرت وی در سراسر جهان پیچیده و آوردن تنها نامش، برای نسل‌هاست که ترس و وحشت در دل مردم می‌افکند. در زندگی واقعی، لایورونا بچه‌هایش را به خاطر حسادت در رودخانه‌ای غرق کرد و کمی بعد، خودش نیز برای رهایی از درد این کار و گریه‌ زاری بیش از حد، در همان رودخانه خودکشی کرد. حال اشک‌های لایورونا ابدی و مهلک است و آن‌هایی که آوای مرگ او را در شب بشنوند، محکوم به مرگ هستند. او در سایه‌ها پرسه می‌زند و به دنبال شکار بچه‌هاست تا بتواند جایگزین بچه‌های خودش بکند؛ طی گذشت قرن‌ها، میل او برای انجام این‌کار بیشتر و روش‌های او ترسناک‌تر شده است.

وقایع فیلم The Curse of La Llorona در دهه ۱۹۷۰ میلادی و شهر لس آنجلس اتفاق می‌افتد و داستان یک مددکار اجتماعی به نام آنا گارسیا را بیان می‌کند که غرق در یکی از کیس‌هایش می‌شود و در ادامه به این موضوع پی‌ می‌برد که مورد بازیچه یک نیروی ماوراء طبیعی قرار گرفته؛ نیرویی که شباهت‌های زیادی به آنچه خانواده‌اش را مورد ترس و وحشت قرار داده، دارد. حال تنها راه رهایی آنا از نفرین لایورونا و نجات فرزندانش، کمک گرفتن از یک کشیش محلی و آشنا به این افسانه است که روش‌های متفاوتی برای دور کردن این نیروی اهریمنی به کار می‌برد. در ادامه شما می‌توانید اولین تریلر رسمی این فیلم را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

فیلم The Curse of La Llorona توسط «مایکل چیوز»، خالق سریال کمدی Chase Champion کارگردانی شده و نویسندگی فیلم‌نامه آن برعهده «میکی داتری» و «توبیاس ایاکونیس» بوده است که تجربه اولشان در این زمینه محسوب می‌شود. «جیمز وان» و «گری دابرمن»، نویسنده فیلنامه عنوان IT: Chapter 2 و کارگردان فیلم Annabelle 3، به عنوان تهیه‌کننده در فیلم حضور دارند و «امیلی گلدستون» و «مایکل کلیر» تهیه‌کننده اجرایی آن هستند. از بازیگران این فیلم ترسناک می‌توان به «جینی-لین کینکن»، «رومن کریستو»، «لیندا کاردلینی» بازیگر فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، «پاتریشیا ولاسکوئز» بازیگر فیلم «مومیایی» (The Mummy)، «ریموند کروز» بازیگر سریال «بهتره با سال تمایش بگیری» (Better Call Saul) و «شان پاتریک توماس» بازیگر فیلم «باربرشاپ: بازگشت به کسب و کار» Barbershop: Back in Business اشاره کرد.

فیلم «نفرین لایورونا» (The Curse of La Llorona) برای اکران در تاریخ ۳۰ام فروردین‌ماه ۹۷ (۱۹ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.