نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 08:00

ساخت سریال‌های مستند Planet Earth III و Frozen Planet II تایید شد

شبکه بی‌بی‌سی آمریکا از ساخت دو سریال مستند جدید خبر داد.

0 از 5

شبکه بی‌بی‌سی آمریکا (BBC America) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، از ساخت فصل جدید دوتا از مورد احترام‌ترین سریال‌های مستند خود یعنی «سیاره زمین» (Planet Earth) و «سیاره یخ‌زده» (Frozen Planet) خبر داد. سریال Planet Earth III بلندپروازنه‌ترین پروژه تاریخ طبیعت خواهد بود که شبکه بی‌بی‌سی انجام می‌دهد. این سریال که ابعادی جهانی خواهد داشت؛ مخلوطی از شگفتی‌های سریال اورجینال Planet Earth، در کنار علوم و کشفیات جدید سریال‌های «سیاره آبی ۲» (Blue Planet II) و Planet Earth II و همچنین، داستان سرایی سریال Dynasties خواهد بود. عوامل سازنده قرار است این‌بار زمان بسیار بیشتری را در طبیعت سپری کنند و در این میان، از آخرین تکنولوژی‌های بشر استفاده کنند، تا بتوانند بینندگان را بلندترین کوهستان‌ها به عمیق‌ترین اقیانوس‌ها و از تاریک‌ترین غار‌ها به داغ‌ترین بیایان‌ها ببرند.

سریال «سیاره یخ‌زده ۲» (Frozen Planet II) مخاطبین را دوباره به شگفتی‌ها و عجایب قطب شمال و جنوب بازخواهد گرداند. در حالی که حدود ۱۰ سال از پخش سریال اورجینال می‌گذرد، فصل جدید سریال قرار است که داستان کاملی از فصل یخ زدگی در سیاره زمین را بیان کند. در حالی که دمای سیاره با نرخی بی‌سابقه طی سال‌های اخیر بالا رفته است، در سریال شاهد حضور تعدادی از شجاع‌ترین دانشمند‌ها خواهیم بود که به تعدادی از خاطرناک‌ترین نقطه‌های سیاره خواهند رفت تا بفهمند که این موضوع، چه تاثیری در آینده انسان‌ها و سایر موجودات زمین خواهد گذاشت.

در پایان، گفتنی است که سریال‌های «سیاره یخ‌زده ۲» (Frozen Planet II) برای پخش در سال ۲۰۲۱ و «سیاره زمین ۳» (Planet Earth III) برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.