نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 14:00

اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن The Frozen 2 از راه رسید

کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن The Frozen 2 را منتشر کرد.

0 از 5

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Pictures) امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن «فروزن ۲» (The Frozen 2) را منتشر کرد. در حالی که این تریلر اطلاعات بسیاری را از این انیمیشن در اختیار نمی‌گذارد، اما به طور حتم دراماتیک به نظر می‌رسد. در بیشتر بخش‌های ابتدایی تریلر، تصاویری از شخصیت السا را مشاهده می‌کنیم در حال تلاش‌های مدام برای رد شدن از دریایی طوفانی، با استفاده از قدرت‌هایش یعنی جادوی یخ است؛ این صحنه شما را یاد ابرقهرمان‌هایی می‌اندازد که تلاش می‌کنند تا استفاده از قدرت‌های خود را با انجام کار‌های بسیار سخت فرا گیرند. در بخش دیگری از تریلر نیز تصاویری از دیگر شخصیت‌های دوست داشتنی انیمیش نظیر آنا و کریستوف مشاهده می‌کنیم. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تیزر تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 480p | تماشا در یوتیوب

کمپانی والت دیزنی در کنار این تریلر، همچنین اولین پوستر رسمی این انیمیشن را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید:

Frozen 2 First Poster

انیمیشن بسیار موردانتظار The Frozen 2 توسط تیم کارگردانی برنده جایزه اسکار یعنی «جنیفر لی» و «کریس باک» کارگردانی می‌شود و «پیتر دل‌ویچو» نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. «ایدینا منزل»، «کریستن بل»، «جاناتان گراف» و «جاش گد» از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن اول به صداپیشگی پرداختند و در انیمیشن جدید نیز حاضر خواهند بود. قسمت دوم همچنین شامل دو صداپیشه جدید به نام‌های «استرلینگ کی. براون»، بازیگر سریال «این ما هستیم» (This is Us) و «ایوان ریچل وود»، بازیگر سریال «وست‌ورد» (Westworld) می‌شود.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت‌های بسیار بزرگی کسب کرد. این انیمیشن با کسب ۱.۲ میلیارد دلار از سینما‌های جهان تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی تاریخ و همچنین پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۳ میلادی تبدیل شود. این انیمیشن همچنین مورد تحسین فوق‌العاده منتقدین قرار گرفت و در فصل جوایز موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین انیمیشن سینمایی سال و بهترین آهنگ اورجینال برای آهنگ «Let It Go» شد که به رتبه پنجم از لیست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد در همان سال دست یافت.

انیمیشن «فروزن ۲» (The Frozen 2) برای اکران در تاریخ یکم آذر‌ماه ۹۸ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.