نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 18:00

همکاری مارول و شبکه Hulu برای ساخت چهار انیمیشن سریالی بزرگسال

مارول و شبکه Hulu برای ساخت چهار انیمیشن سریالی بزرگسال همکاری می‌کنند.

0 از 5

بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه Hulu در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، از همکاری خود برای ساخت چهار سریال انیمیشنی مخصوص مخاطبین بزرگسال، براساس شخصیت‌های مارول خبر دادند که از طریق شبکه استریم آنلاین Hulu پخش خواهند شد. این چهار سریال به ترتیب Marvel’s M.O.D.O.K، Hit-Monkey، Tigra & Dazzler Show و Howard The Duck نام خواهند داشت. در نهایت، شخصیت‌های اصلی این انیمیشن‌ها قرار است که در قالب یک سریال ویژه به نام Marvel’s The Offenders دور هم جمع شوند.

انیمیشن Marvel’s M.O.D.O.K به ابرشروری عجیب و غریب می‌پردازد که کله‌ای بسیار بزرگ روی بدنی بسیار کوچک دارد و قصد دارد کنترل سازمان و خانواده شروش را در دست بگیرد. نویسندگی انیمیشن M.O.D.O.K برعهده «جوردن بلوم» و «پتون ازوالت» است و «جف لُب» آن را تهیه کنندگی خواهد کرد. انیمیشن Hit-Monkey درباره یک میمون برفی اهل کشور ژاپن به همین نام است که توسط روح یک قاتل آمریکایی آموزش دیده و اولین‌بار در کامیک‌های ددپول ظاهر شد. «جاش گوردن» و «ویل اسپک» نویسندگی این انیمیشن را برعهده دارند و لُب نیز تهیه کننده اجرایی آن است.

در ادامه به انیمیشن Marvel’s Tigra & Dazzler Show می‌رسیم که درباره دو ابرقهرمان که دوست صمیمی نیز هستند، است که برای اینکه بیشتر در میان دیگر ابرقهرمان‌های شهر لس آنجلس شناخته شوند، به مبارزه با شر می‌پردازند. «اریکا ریوینویا» و «چلسی هندلر» وظیفه نویسندگی و «جف لُب» تهیه کننده اجرایی این انیمیشن را برعهده دارند. انیمیشن چهارم که Marvel’s Howard The Duck نام دارد، درباره یک اردک بسیار شبیه به انسان و عصبی است که در دنیایی که برای آن ساخته نشده، گیر کرده و امیدوار است به کمک دوست صمیمی‌اش یعنی بورلی به به خانه حقیقی‌اش بازگردد؛ قبل از اینکه دکتر بانگ وی را تبدیل به عجیب‌ترین غذای منو کند. «کوین اسمیت» و «دیو ویلیس» وظیفه نویسندگی این انیمیشن را برعهده دارند و مثل سه پروژه قبلی، «جف لُب» به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت.

در پایان گفتنی است که در حال حاضر جزییات بیشتری از این پروژه‌ها، از قبیل تاریخ پخش، تعداد فصل‌ها و قسمت‌های سفارش داده شده، در دسترس نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.