نویسنده: هادی شنبه، 27 مهر 1398
ساعت 12:11

احتمال حضور نائومی هریس در فیلم Venom 2 وجود دارد

5 از 5

ظاهرا تام هاردی (Tom Hardy)، در Venom 2 باید با آنتاگونیست دیگری روبرو شود. این فیلم قرار است به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) ساخته شود. نائومی هریس (Naomie Harris) در حال مذاکره برای بازی در نقش شخصیت شرور Shriek است.

این شخصیت در سال 1990 و در جریان رویداد بزرگ کامیک بوکی Maximum Carnage برجسته شد. در این رویداد، مرد عنکبوتی، ونوم و گروهی از قهرمانان در برابر کارنیج و تیمی از افراد شروری که او تشکیل داده است قرار می‌گیرند. Shriek به قدرت‌های صوتی خود و از افراد موردعلاقه کارنیج مشهور است.

فیلم بعدی هریس، Thriller Black and Blue می‌باشد و در فیلم بعدی جیمز باند به نام No Time to Die نیز حضور خواهد یافت. این بازیگر برای بازی در فیلم Moonlight، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

اندی سرکیس کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و علاوه بر هاردی، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و مایکل ویلیامز (Michelle Williams) نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. فیلم Venom که در سال 2018 اکران شد، توانست فروشی برابر با 856 میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کند. کلی مارسل (Kelly Marcel) وظیفه نویسندگی Venom 2 را بر عهده داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.