نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 فروردين 1398
ساعت 13:00

فصل اول سریال The Witcher نتفلیکس در پاییز ۲۰۱۹ پخش می‌شود

با تایید نتفلیکس، فصل اول سریال تلویزیونی ویچر در پاییز امسال پخش خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که مجموعه تلویزیونی موردانتظار «ویچر (The Witcher)» که اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، سرانجام در پاییز امسال از طریق این شبکه پخش می‌شود.

پیرامون مجموعه رمان‌های سبک حماسی - فانتزی سری The Witcher - که خصوصا برای طرفداران از طریق سری بازی‌هایی با همین عنوان و ساخته شده توسط استودیو CD Projekt RED شناخته شده است - مدت‌هاست که موضوع تبدیل شدن این قصه‌ها به یک مجموعه تلویزیونی و لایواکشن نیز از طریق نتفلیکس مطرح بوده است. در این زمینه، نتفلیکس اولین بار در سال ۲۰۱۷ بود که خبر ساخت چنین سریالی را داد و پس از مدت‌ها وقفه، این مجموعه سرانجام شورانر خودش را پیدا کرد. بلافاصله پس از این، گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگران نقش‌های مختلف این سریال نیز شروع شد تا اینکه بالاخره، حضور «هنری کویل» به عنوان بازیگر نقش اصلی «گرالت» در سال ۲۰۱۸ تایید شد. با در نظر گرفتن این موضوع و شروع ساخت این مجموعه، به نظر می‌رسد که روند ساخت فصل اول سریال ویچر با سرعت درحال پیگیری است؛ در این زمینه شرکت نتفلیکس در جریان رویداد گزارش مالی خود، به صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد در پاییز ۲۰۱۹، سریال ویچر را از شبکه آنلاین خود پخش کند.

در این ارتباط، این تاییدیه در جریان سوالی مبنی بر برنامه پخش آینده نتفلیکس در ادامه سال ۲۰۱۹ صورت گرفت که مدیر ارشد بخش محتواهای نتفلیکس یعنی تد ساراندوز چنین گفت:

و سپس شما در جریان سه‌ماهه چهارم می‌توانید شاهد پخش پروژه‌های تلویزیونی با سرمایه‌گذاری بزرگ ما نظیر Irishman، 6 Underground و همچنین یک پروژه اورجینال و بسیار بزرگ که ما همین الآن مراحل فیلمبرداری آن را در مجارستان داریم و این پروژه The Witcher نام دارد؛ این یک IP بسیار بزرگ اروپایی است که از آن بازی و کتاب‌های بسیار محبوبی تاکنون منتشر شده، و ما تصور می‌کنیم که این سریال بتواند با استقبال جهانی مواجه شود.

با در نظر گرفتن این صحبت‌ها، شروع پخش فصل اول سریال ویچر در ادامه سال ۲۰۱۹ و فصل پاییز تایید شده است. همان‌طور که اشاره شد، نتفلیکس به صورت رسمی این سریال را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و با در نظر گرفتن پایگاه طرفداران بسیار گسترده این مجموعه، انتظار می‌رود که درمجموع استقبال بالایی از سریال تلویزیونی اقتباسی از آن به عمل بیاید.

پیرامون فصل اول، گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فصل در مجموع شامل هشت اپیزود است و البته هر قسمت، به مدت یک ساعت پخش می‌شود. تاکنون جزئیاتی درباره نویسندگان و بازیگران مجموعه فاش شده است؛ در این سریال هنری کویل در نقش گرالت از ریویا (Geralt of Rivia)، فریا آلان در نقش سیری (Ciri) و آنیا کالوترا در نقش ینیفر (Yennefer) بازیگران نقش‌های اصلی هستند. شورانر این سریال نیز لورن اشمیت هسریچ است که قبل از این و در شبکه نتفلیکس، نویسنده فیلمنامه مجموعه‌های Marvel’s The Defenders و Daredevil بوده است. از اطلاعات دیگری که پیرامون سریال فاش شده این است که سازندگان در دو کشور مجارستان و لهستان فیلمبرداری سریال را انجام می‌دهند. با توجه به فرایند ساخت بسته و مخفیانه سریال سازندگان غیر از این موارد، جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

نتفلیکس پیش از این احتمال داده بود که پس از انتشار فصل اول این سریال، آن‌ها به احتمال زیاد ساخت دنباله و فصل دوم را هم کلید خواهند زد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.