نویسنده: هادی یکشنبه، 12 آبان 1398
ساعت 21:01

صحبت‌های یواکین فینیکس در خصوص دنباله فیلم Joker

0 از 5

با موفقیت جهانی فیلم Joker، طبیعی است که از خودمان بپرسیم در آینده چه بر سر این شخصیت خواهد آمد. سخت است تصور کنیم که تاد فیلیپس، کارگردان فیلم، با توجه به پایان به یادماندنی فیلم، چگونه داستان را ادامه خواهد داد. با این وجود، ستاره فیلم، یواکین فینیکس از روش خلاقانه خود برای قانع کردن او به ساخت دنباله فیلم می‌گوید.

یواکین فینیکس یکی از مدافعان سرسخت فیلم Joker  بوده است و به نظر می‌رسد که او همیشه به دنبال بازنگری در نقش این شخصیت بوده است. وی در گفتگویی با لس آنجلس تایمز اظهار داشته:

مدت‌ها قبل از اکران فیلم و قبل از آن که ایده‌ای در مورد موفقیت فیلم داشته باشیم، از ساخت دنباله‌هایی برای آن صحبت کرده‌ایم. در دومین یا سومین هفته فیلمبرداری گفتم «تاد ممکن است کار بر روی دنباله فیلم را شروع کنی؟ چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد». البته این به نوعی شوخی بود و منظورم جدی نبود.

من اساسا گفتم «تو می‌توانی این شخصیت را بگیری و در هر فیلمی قرار دهی». بنابراین من با عکاس صحنه یک سری عکس گرفتیم و پوسترهایی ساختیم که در آن  من، جوکر را در 10 فیلم کلاسیک فتوشاپ کرده بودم: Rosemary’s Baby، Raging Bull، Yentl و ...؛ اگر آن‌ها را ببینید خوشتان خواهد آمد و با خودتان می‌گویید که دوست دارم آن فیلم را ببینم. Yentl با جوکر؟ شگفت‌انگیز خواهد بود!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.