نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 بهمن 1398
ساعت 14:00

هنری چیرنی در فیلم بعدی Mission Impossible به مجموعه بازمی‌گردد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کارگردان دو فیلم بعدی Mission Impossible، بازگشت هنری چیرنی در نقش Eugene Kittridge را تایید کرده است.

کریستوفر مک‌کویرا کارگردان دو فیلم اخیر ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) که قرار است فیلم‌های هفتم و هشتم سری را نیز کارگردانی کند، اخیرا گفته که شخصیت یوجین کیتریج با هنرپیشگی Henry Czerny قرار است در داستان هر دو فیلم بعدی حضور داشته باشد. لازم به ذکر است که کیتریج در فیلم اول این سری، مدیر سازمان IMF یا ماموریت‌های غیرممکن بود که تام کروز در نقش ایتن هانت، از ماموران این سازمان محسوب می‌شود.

مک‌کویرا که پیش از این کارگردانی فیلم‌های Mission: Impossible – Rogue Nation و Mission: Impossible – Fallout را در این سری در کارنامه دارد، هم‌اکنون مشغول هدایت پروژه فیلم‌های هفتم و هشتم مجموعه است که قرار است به صورت پشت سر هم فیلمبرداری و تولید شوند. هر دو فیلم قبلی این کارگردان در سری ماموریت غیرممکن، با موفقیت در گیشه و در میان طرفداران مواجه بودند و با توجه به ادامه هنرنمایی تام کروز و بازگشت شخصیت‌های محبوب سری، انتظار می‌رود که فیلم بعدی نیز با استقبال گسترده مواجه باشند.

خبر بازگشت چیرنی در نقش کیتریج، که اولین بار توسط مک‌کویرا فاش شده از جهات زیادی سورپرایز کننده است. او اولین مدیر سازمان Impossible Mission Force در فیلم اول این سری بود و خصوصا در همه فیلم‌های بعدی، صدای او برای پیام معروف «this message will self-destruct» نیز در طول فیلم‌ها پخش شده است. بازگشت فیزیکی او نیز با تایید کارگردان، مربوط به هر دو فیلم هفتم و هشتم می‌باشد. با توجه به گزارش‌ها پیرامون فیلم‌های بعدی، تاکنون فاش شده که غیر از Czerny، بازیگران دیگری نظیر Hayley Atwell، Pom Klementieff، Shea Whigham و Nicholas Hoult نیز وارد مجموعه می‌شوند.

فیلم Mission: Impossible 7 هم‌اکنون برای اکران در ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده و Mission: Impossible 8 نیز یک سال بعد در ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.