نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 بهمن 1398
ساعت 14:00

اکران فیلم Uncharted با چند ماه تاخیر صورت می‌گیرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ براساس یک گزارش رسمی تاریخ اکران فیلم موردانتظار آنچارتد، از اواخر ۲۰۲۰ به اوایل ۲۰۲۱ منتقل شد.

با اعلام شرکت سونی پیکچرز، فیلم سینمایی Uncharted قرار است با سه ماه تاخیر و در اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود. لازم به ذکر است که اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدیویی آنچارتد، سال‌هاست که در برنامه‌های سونی قرار دارد؛ برنامه‌ای که در طول این چند سال بارها با وقفه، از دست دادن عوامل ساخت و کارگردان‌ها، تغییرات فیلمنامه و ... مواجه بوده و اعلام تاخیر اخیر در موعد اکران، آخرین مورد از وقفه‌های سریالی و دنباله‌داری بوده که تاکنون فاش شده است. پیش از این نیز حدود یک ماه قبل، اعلام شد که این فیلم ششمین کارگردان خود در طول این چند سال از روند ساخت را از دست داده است.

گزارش تازه پیرامون تاخیر در اکران فیلم آنچارتد، اولین بار توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد و اعلام شد که سونی، اکران این فیلم را از دسامبر ۲۰۲۰ به ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۹۹) عقب می‌اندازد. با در نظر گرفتن این تصمیم، حالا فیلم He-Man که قرار بود در مارس ۲۰۲۱ اکران شود از تقویم اکران‌های سونی خارج شده است. گفتنی است که این تصمیم گرچه در نگاه اول کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد، ولی طرفداران بایستی تاکنون به این اعلام وقفه‌ها عادت کرده باشند.

براساس گزارش‌های قبلی، سونی درحال حاضر Ruben Fleischer را پس از کناره‌گیری کارگردان قبلی برای هدایت پروژه درنظر گرفته است. در زمینه بازیگران، تام هالند در نقش نیتن دریک و احتمالا مارک والبرگ هم برای ایفای نقش ویکتور سالیوان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.