نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 بهمن 1398
ساعت 20:00

سریال The Witcher رکورد جذب بیننده جدیدی را برای نتفلیکس ثبت کرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ سریال The Witcher توسط بیش از ۷۶ میلیون حساب کاربری تماشا شده که رکورد جدیدی برای فصل اول سریال‌های نتفلیکس محسوب می‌شود.

بنا به یک گزارش مالی جدید، اخیرا فاش شده که سریال تلویزیونی The Witcher که در اواخر ۲۰۱۹ از طریق نتفلیکس پخش شد، تنها در چهار هفته اول توسط ۷۶ میلیون حساب کاربری منحصربه‌فرد این پلتفرم تماشا شده که این تعداد بیننده، یک رکورد جدید برای پخش اول هر سریالی در تاریخ نتفلیکس محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن این آمار، سریال ویچر حالا لقب «بزرگ‌ترین فصل اول یک سریال نتفلیکس» را به خودش اختصاص می‌دهد. لازم به ذکر است که سریال The Witcher، اقتباسی از مجموعه رمان‌ها و بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی با همین نام است که در قالب یک دنیای فانتزی-حماسی روایت می‌شود.

آمار ۷۶ میلیون بیننده برای یک فصل از سریال در طول چهار هفته، به واقع رقم بسیار عظیمی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که پلتفرم حق اشتراکی و پخس استریمی ویدیو نتفلیکس تا چه میزان محبوبیت دارد. البته نحوه اکتساب این آمارها نیز محل بحث است چون نتفلیکس بازدید از هر ویدیو به اندازه بیش از ۲ دقیقه را ملاک قرار می‌دهد؛ نحوه جمع‌آوری آماری که در گذشته، به شکل بازدید از حداقل هفتاد درصد از هر ویدیو محاسبه می‌شد. با توجه به اینکه تغییرات آمارگیری نتفلیکس در گذشته باعث افزایش حدود ۳۵ درصدی بازدیدها شده بود، می‌توان گفت که رقم واقعی بازدیدکنندگان سریال ویچر باید حدود ۴۹ میلیون کاربر باشد؛ رقمی که همچنان عظیم درنظر گرفته می‌شود.

پخش شدن سریال ویچر، از طرفی باعث انتشار گزارش‌هایی از افزایش فروش ناگهانی محصولات دیگر این مجموعه نظیر بازی‌های ویدیویی و همچنین رمان‌های چاپی نیز شده بود. نتفلیکس برنامه ساخت فصل دوم این سریال را نیز دارد که بنا به گفته لورن هیزریچ شورانر سریال، انتظار می‌رود که برای پخش در سال ۲۰۲۱ آماده شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.