نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 14 اسفند 1398
ساعت 01:05

آیا جانی دپ به فیلم دزدان دریایی کارائیب باز می‌گردد؟

2.75 از 5

همان‌طور که می‌دانید فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند»، آخرین قسمت از این مجموعه در سال 2017 با نقش‌آفرینی «جانی‌ دپ»  اکران شد.

به تصویرکشیدن شخصیت «جک‌اسپارو» توسط جانی ‌دپ به قدری نمادین و تحسین‌برانگیز است که تاثیری به یاد ماندنی در ذهن طرفداران و مخاطبان گذاشته است. طبق آخرین شایعات منتشر شده، جانی ‎‌دپ قرار است دوباره نقش جک اسپارو را در قسمت جدید فیلم دزدان دریایی کارائیب بازی کند. در بین این شایعات‌، شنیدیم که «زک افرون» احتمال دارد در نقش شخصیت اصلی فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب قرار گیرد. اما گزارش‌های خبری نشان می‌دهند که دیزنی سعی دارد جانی‌دپ را به خاطر افتخاراتی که در این نقش داشته برگرداند.

مجموعه‌ی دزدان دریایی کارائیب آنقدر معروف و محبوب است که دیدن بازیگر دیگری به جای جانی‌دپ در نقش جک اسپارو برای مخاطبان واقعا سخت بود.

جانی‌دپ در خبری عنوان کرد که همسر سابقش «امبر هرد» او را به سوء استفاده فیزیکی متهم کرده است. این زوج در انتها از یکدیگر طلاق گرفتند. رسانه‌ها گزارش دادند که چگونه امبر هرد توانسته جانی دپ را به خشونت خانگی متهم کند. پس از آن، جانی ‌دپ از ایفای نقش در فیلم دزدان دریایی کارائیب کناره‌گیری کرد. جانی‌ دپ 14 سال است که بدون هیچ دردسری نقش اصلی را به خوبی بازی کرده بود. او به عنوان ستاره‌‌ی اصلی در پنج فیلم از دزدان دریایی کارائیب درخشید.

آخرین مجموعه از دزدان دریایی کارائیب در سال 2017 روی پرد‌ه‌ی سینما قرار گرفت. اخبار منتشر شده حاکی از این بود که دیزنی میخواهد بدون حضور جانی دپ ساخت فیلم جدید خود را شروع کند. اما اکنون به نظر می‌رسد که اوضاع فرق کرده و سازندگان امیدوارند که بتوانند دپ را برگردانند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.