نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 اسفند 1398
ساعت 15:00

کارگردان و بازیگر جدید فیلم سینمایی Uncharted معرفی شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ سونی رسما Ruben Fleischer را به عنوان کارگردان فیلم Uncharted معرفی و از حضور چند بازیگر جدید از جمله Antonio Banderas در آن خبر داد.

با توجه به گزارش اخیر Variety، روند ساخت فیلم سینمایی آنچارتد پس از نزدیک به یک دهه به نظر می‌رسد که سرانجام وارد مراحل جدی‌تری شده و اینک با معرفی کارگردان جدید یعنی Ruben Fleischer، قرار است از یک ماه دیگر فیلمبرداری آن شروع شود. تایید رسمی حضور روبن فلشر به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی، در ادامه گزارش‌های غیررسمی بود که پیش از این نیز منتشر شده بودند. گفتنی است که فیلم Uncharted، یک اقتباس لایواکشن سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام است که عمدتا روی شخصیت «نیتن دریک» به عنوان یک جوینده گنج‌ها و شهرهای گمشده تاریخی تمرکز دارد.

سونی جدای از معرفی کارگردان فیلم Uncharted، چند بازیگر جدید که قرار است در نقش‌های اعلام نشده با پروژه همکاری کنند را هم معرفی کرده که در مهم‌ترین مورد، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) ستاره مشهور اسپانیایی نیز به جمع بازیگران فیلم اضافه شده است. Sophia Ati و Tati Gabrielle نیز براساس همین گزارش به تیم بازیگران قبلی متشکل از تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان اضافه شدند. با در نظر گرفتن حضور باندراس، گمانه‌زنی‌ها از سپرده شدن نقش ضدقهرمان اصلی فیلم به او حکایت دارد.

براساس گزارش Variety، فلشر پیش از این کارگردانی فیلم‌های اول و دوم Zombieland را برعهده داشت و فیلم موفق Venom را نیز برای سونی ساخته بود. این کارگردان درواقع جانشین ششمین کارگردان تاریخ این پروژه سینمایی یعنی Travis Knight می‌شود که چند ماه پیش از ادامه فعالیت به عنوان کارگردان کناره‌گیری کرده بود. با در نظر گرفتن این خبر و همچنین اظهار خوشبینی تام هالند از شروع فیلمبرداری و موفقیت فیلم، به نظر می‌رسد که این بار سونی در تکمیل ساخت این پروژه سینمایی پردردسر موفق شود.

پیرامون داستان فیلم گرچه اطلاعات اطلاعات چندانی منتشر نشده، ولی با توجه به اظهارات تام هالند به نظر می‌رسد که وقایع زمانی آن پیش از نسخه‌های مربوط به بازی باشد و نیتن دریک را در نوجوانی به تصویر می‌کشد. پیرامون تاریخ اکران نیز گزارش‌های قبلی از اکران فیلم در اوایل سال ۲۰۲۱ خبر می‌دادند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.