نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 تیر 1399
ساعت 15:00

تولید فیلم سینمایی Uncharted به زودی شروع می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ تام هالند بازیگر نقش نیتن دریک در فیلم در دست ساخت Uncharted، از نزدیک شدن به موعد فیلمبرداری خبر داده است.

سری بازی‌های آنچارتد محصول استودیو ناتی داگ، یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای پلی‌استیشن محسوب می‌شود. این سری کار خود را در دوره PS3 شروع کرد، و حتی از همان بازی اول نیز خود را یک بازی سینماتیک‌محور نشان داد. با توجه به دنباله‌های موفق و استقبال گسترده، سونی از سال‌ها قبل برنامه تولید یک فیلم سینمایی اقتباسی از این مجموعه را مطرح کرده بود. درحالی که این فیلم بارها توقف تولید و تحولات درونی را تجربه کرده بود، چند ماه پیش در آستانه شروع تولید رسمی قرار داشت؛ این نیز درنهایت به دوره ابتدایی شیوع ویروس کرونا منتهی و مجددا با توقف تولید مواجه شد. تا قبل از این اتفاق، سونی تام هالند را برای ایفای نقش نیتن دریک و برخی دیگر از عوامل فیلم تعیین کرده بود.

در تازه‌ترین تحولات از موعد فیلمبرداری جدید این فیلم، با توجه به کاسته‌شدن از محدودیت‌ها براثر شیوع ویروس کرونا، به تازگی تام هالند با انتشار یک پست اینستاگرامی، از «روز اول» فیلمبرداری فیلم Uncharted خبر داده است. در این زمینه باید گفت که فرایند فیلمبرداری در هالیوود، با دوره پیش‌تولید طولانی همراه است و روز اول، لزوما به معنی شروع مجدد فیلمبرداری نیست. در این زمینه، سونی در بیانیه‌ای تایید کرده که گرچه فیلمبرداری فیزیکی هنوز شروع نشده، با این حال آن‌ها به دنبال این هستند تا این کار به زودی دنبال شود، و عوامل ساخت و بازیگران نیز خود را آماده این کار می‌کنند.

به صورت کلی صنعت فیلمسازی نیز در سال جاری، آسیب‌های شدیدی از شیوع ویروس کرونا متحمل شد و با توجه به بسته شدن سینماها در سراسر جهان و همچنین توقف تولید و فیلمبرداری، امسال یکی از سال‌های بد برای دنیای سینما بوده است. در هر صورت طبق آخرین اعلام، سونی همچنان تاریخ اکران 2021 را برای فیلم سینمایی آنچارتد می‌داند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.