نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 خرداد 1399
ساعت 15:00

فیلم بعدی جیمز باند No Time to Die زودتر از موعد قبل اکران می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اطلاعیه اخیر حساب رسمی فیلم‌های جیمز باند نشان می‌دهد که موعد اکران No Time to Die در آمریکا زودتر از اعلام قبلی خواهد بود.

بحران جهانی ویروس کرونا، از اوایل سال ۲۰۲۰ تاکنون روی همه بخش‌ها و صنایع در همه کشورهای جهان تاثیرگذار بوده و صنعت سینما نیز در این رابطه، مستثنی نبوده است. درحالی که عمده سینماهای جهان تعطیل هستند و تاریخ اکران فیلم‌های بعدی در ماه‌های آینده نیز مرتبا تغییر می‌کنند، حساب توییتری سری فیلم‌های جیمز باند اخیرا اعلام کرده که فیلم بعدی آن‌ها یعنی No Time to Die، چند روز زودتر از اعلام قبلی، اکران خود در آمریکا را شروع می‌کند.

گفتنی است که No Time to Die ابتدا قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۰ اکران شود که بحران کرونا، این زمان را به اواخر سال و در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در بریتانیا و ۲۵ نوامبر (۳۰ آبان) در آمریکا موکول کرد. براساس اطلاعیه اخیر، زمان اکران این فیلم در کشور آمریکا حالا چند روز جلوتر آمده و در روز ۲۰ نوامبر (۵ آذر) اکران خود را آغاز خواهد کرد. این تغییر البته اندکی پس از مشخص شدن این موضوع است که فیلم Godzilla vs. Kong دیگر در همین روز ۲۰ نوامبر اکران نمی‌شود.

براساس گزارش‌ها، تاخیر حدود هفت ماهه در اکران فیلم No Time to Die، بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار به استودیو سازنده یعنی MGM Studios زیان وارد کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.