نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 19 بهمن 1396
ساعت 13:53

کریس همسورث مایل است تا نقش جیمز باند را بازی کند

0 از 5

همسورث علاقه‌مند است تا خود را در لباس جیمز باند ببیند

کریس همسورث با ایفای نقش ثور در دنیای سینمایی مارول به شهرت رسید، اما قرارداد ده ساله او با استودیو مارول اکنون به‌پایان رسیده است؛ او به‌عنوان ثور در فیلم‌های انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و انتقام‌جویان 4 به کارگردانی برادران روسو، حضور خواهد داشت.

همان‌طور که همه می‌گویند همسورث کلاه و میولنیر خود را کنار خواهد گذاشت و راه جدیدی را در حرفه‌اش خواهد پیمود؛ البته او همیشه می‌تواند قرارداد دیگری با مارول امضا کند و به ایفای نقشش یعنی خدای رعد در پرده‌ی سینما ادامه دهد؛ او حتی از کاراکترش در فیلم ثور: رگنوارک (Thor: Ragnarok) به کارگردانی تایکا وایتیتی تمجید کرد، اما این بدان معنی نیست، که او به فکر آغاز همکاری با یک پروژه بزرگ دیگر در دنیای سینما نباشد.

اگر فرصتی ایجاد شود تا همسورث بتواند نقش مامور 007 را در فیلم‌های جیمز باند بازی کند، مسلما او این فرصت را از دست نخواهد داد؛ در یک مصاحبه با برنامه صبحگاهی و استرالیایی Sunrise، از کریس همسورث راجع به توانایی او برای بازی نقش جیمز باند در آینده سوال شد، اگرچه او نسبت به این ایده دیدی مثبت داشت، اما باورش این بود که عنوان 007 بیشتر متعلق به بازیگران انگلیسی است تا استرالیایی:

«بله، من فکر می‌کنم هر بازیگری این فرصت را از دست نمی‌دهد؛ اگرچه فشار زیادی با این نقش به هر بازیگری وارد می‌شود، اما من یکی از طرفداران آن هستم. من فکر می‌کنم طرفداران اصلی باند بسیار سخت‌گیرتر از طرفداران اصلی کتاب‌های کمیک هستند؛ اما نمی‌دانم، افراد زیادی هستند که می‌توانند خیلی بهتر از من این کار را انجام دهند. بسیاری از مردان و زنان انگلیسی احتمالا قادر خواهند بود بازی در آن را بر عهده بگیرند...من احساس می‌کنم این جهان متعلق به انگلیسی‌هاست.»

بااینکه جیمز باند ماموری انگلیسی است و معمولا بازیگران انگلیسی طی سالیان دراز این نقش را بازی کردند، اما یک بازیگر استرالیایی قبلا لباس جیمز باند را بر تن کرد: جرج لازنبی؛ متاسفانه لازنبی تنها یک بار این نقش را بازی کرد و آن‌هم در سال 1969 با فیلم در خدمت سرویس مخفی ملکه (On Her Majesty’s Secret Service) بود. بنابراین انتخاب همسورث بی‌سابقه نخواهد بود، اما این انتخاب می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از انتخاب و ایفای این نقش، توسط جرج لازنبی باشد؛ البته این موضوع را هم باید در نظر بگیریم، که یک بار قبلا نقش باند به هیو جکمن پیشنهاد شد و او آن را رد کرد، به همین دلیل ظاهرا تهیه‌کنندگان دیدی منفی برای انتخاب یک بازیگر استرالیایی به‌جای انگلیسی دارند.

مالکان عنوان جیمز باند هنوز وضعیت این فیلم را مشخص نکرده‌اند؛ کریگ برای یک بار دیگر با ایفای نقش باند در این پروژه حضور خواهد داشت؛ این عنوان، فیلم بیست‌وپنجم جیمز باند است که در نوامبر 2019 اکران می‌شود.

هر فردی انتخاب شخصی خودش را مبنی بر اینکه دوست دارد چه کسی این نقش را بازی کند، دارد؛ از وقتی‌که عنوان دکتر نو (Dr. No) در سال 1962 بر روی پرده‌ی سینماها رفت، همیشه بازیگران سفیدپوست نقش باند را بازی کردند، اما این می‌تواند دیگر ادامه نداشته باشد؛ تهیه‌کننده باربارا براکلی اخیر گفت، که جیمز باند بعدی می‌تواند مرد یا زن باشد، اما اجباری وجود ندارد این شخص حتما سفیدپوست باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.