نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 16 آذر 1396
ساعت 13:26

هیو جکمن دلیل رد نقش جیمز باند را فاش کرد

3 از 5

هیو جکمن شانس بازی در نقش مامور 007 را رد کرد

ستاره فیلم لوگان در مصاحبه اخیر خود با Variety گفت: تهیه کنندگان پس از برکناری پیرس برازنان، به دنبال او بودند تا ایفاگر نقش جیمز باند بعدی باشد، اما او نقش را به دلیل ناباورانه بودن فیلمنامه نپذیرفت.
جکمن گفت: « من در حال کار روی پروژه X-Men 2 بودم که پیشکارم با من تماس گرفت و پرسید آیا علاقه مند به بازی در نقش جیمز باند هستید؛ در آن زمان با خواندن فیلمنامه احساس کردم که بسیار ناباورانه و دیوانه کننده است و نیاز دارد بیشتر به واقعیت نزدیک باشد، اما با خود می‌گفتم این حرف را نزن، تو باید این قرار داد را امضا کنی. بسیار نگران بودم زیرا من همیشه فرصت انجام کارهای مختلف را ندارم».
جکمن در صحبت هایش اشاره میکند، همیشه علاقه داشت کارهای مختلفی در شغلش انجام دهد. با اینکه او نگران بود X-Men 3 و X-Men Origins: Wolverine از هم متفاوت باشند، اما نقشش در این دو فیلم بسیار شبیه به هم بود؛ او گفت: « مردم از من می‌خواهند فقط نقش همین ابر قهرمان را ایفا کنم و این مسئله مرا تحت فشار قرار می‌دهد».
خوشبختانه جکمن سرانجام توانست از این قالب‌ بندی خارج شود و نقش‌‌های متفاوتی را بازی کند، از جمله آن‌ها می‌توان به اثر موزیکال The Greatest Showman اشاره کرد که به زودی اکران خواهد شد.
جکمن اکنون به خاطر رد کردن نقش جیمز باند پشیمان نیست؛ البته او اولین بازیگری نبود که این نقش را رد کرد. کلینت ایست‌ وود، لیام نسون و کلیو اون از جمله بازیگرانی هستند که کار در پروژ جیمز باند را نپذیرفتند.
دنیل کریگ پس از بازی در فیلم بیست و پنجم این پروژه را ترک خواهد کرد، در نتیجه جستجو برای جیمز باند جدید از سر گرفته می‌شود.
فیلم بعدی که هنوز نام‌گذاری نشده است، در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.