نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 16 آذر 1396
ساعت 14:50

تصویر جدید دامبلدور در پشت صحنه Fantastic Beasts 2

0 از 5

ما قبلا با انتشار تصویر‌هایی ‌می‌دانستیم قیافه دامبلدور جوان به چه شکل خواهد بود؛ اما اکنون از طرز  پوشش او نیز، که بیشتر شبیه مشنگ‌ها است آگاه شدیم

اینترتیمنت ویکلی دو تصویر از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر کرد، که یکی از آن‌ها نیوت اسکمندر و جود لا را در پشت صحنه فیلم نشان می‌دهد.
همچنین تصویر دراماتیک دیگری نیز وجود دارد، که نیوت اسکمندر را درتونل سیستم فاضلاب پاریس نشان می‌دهد، شهری که بیشتر مراحل فیلمبرداری در آن انجام می‌شود.
اسکمندر بار دیگر به عنوان نقش اصلی در فیلم حضور خواهد داشت و این ‌بار با دامبلدور در قالب یک تیم به دنبال دستگیری جادوگر سیاه گریندل والد ( جانی دپ) خواهند بود.
این دومین داستان از پنج داستان نوشته شده توسط جی. کی. رولینگ است و به نظر می‌رسد جدی‌تر از اولین داستان خواهد بود؛ دیوید یاتس ( کارگردان) در این مورد گفت: « فیلم اول کمی طنز آمیز بود و شخصیت‌ها مانند کودکانی در قالب جسم بزرگسالان بودند؛ اما فیلم جدید رمانتیک‌تر و هیجان‌ انگیزتر شده است. ما سعی کردیم بیشتر به جزئیات توجه کنیم؛ شما شاهد ترکیب جالب از شخصیت‌هایی خواهید بود، که به ندرت آن‌ها را مشاهده کرده‌اید و این طرفداران را شگفت‌زده می‌کند».
فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در تاریخ 16 نوامبر 2018 (25 آبان 1397) اکران خواهد شد.

Fantastic Beasts 2

Fantastic Beasts 2

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.