نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 27 بهمن 1398
ساعت 18:00

فیلم سینمایی Uncharted یک پیش‌درآمد برای مجموعه بازی‌های سری است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ تام هالند بازیگر نقش «Nathan Drake» در فیلم موردانتظار Uncharted، اظهارنظرهای جالبی درباره فیلم انجام داده است.

تام هالند (Actor Tom) بازیگر محبوب هالیوود که بیش از همه با ایفای نقش شخصیت مرد عنکبوتی یا اسپایدر-من در دنیای سینمایی مارول (MCU) شناخته می‌شود، مدت‌هاست که از جانب سونی به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی آنچارتد نیز معرفی شده است. فیلم سینمایی آنچارتد، اقتباسی سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب و پرفروشی به همین نام است، که البته این پروژه سینمایی مشکلات تولید گوناگونی را تجربه کرده و روند ساخت آن برای چندین سال پیاپی با توقف و شروع مجدد مواجه بوده است. این فیلم پس از از دست دادن شش کارگردان مختلف و پیدا شدن کاندید جدید برای کارگردانی، اگر برای چندمین بار با مشکل خاصی مواجه نشود قرار است سرانجام در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

پیرامون مشکلات سریالی که در روند ساخت این فیلم پیدا می‌شود، در چند مورد آخر نقش اصلی را تام هالند ایفا می‌کرد که به دلیل تداخل فیلمبرداری فیلم دیگر او با فیلمبرداری آنچارتد، پروژه ساخت این فیلم با وقفه‌های جدیدی مواجه شده بود. این بازیگر، اخیرا در رابطه با فیلم Uncharted اظهارنظر جالبی انجام داده که ظاهرا فاش می‌کند این فیلم، از نظر داستانی یک پیش‌درآمد برای سری بازی‌های آنچارتد محسوب می‌شود. او در این رابطه گفت:

فکر می‌کنم چیزی که فیلم آنچارتد برخلاف اکثر فیلم‌های سینمایی مبتنی بر بازی‌های ویدیویی ارائه می‌کند، این است که یک مبدا و ریشه داستانی برای بازی‌ها به حساب می‌آید. پس اگر شما بازی‌های ویدیویی سری را تجربه کرده باشید، نمی‌دانید که در فیلم قرار است چه اتفاقاتی بیافتد. و اگر هم بازی‌ها را تجربه نکرده باشید، شما از فیلم لذت خواهید برد چون شامل وقایع داستانی می‌شود که همه افراد به شکل همزمان آن را خواهند دید. به هرحال من شدیدا مشتاق ساخت آن فیلم هستم و پس از مدت‌ها انتظار سرانجام از راه می‌رسد.

تام هالند، در این فیلم نقش شخصیت اصلی سری یعنی «نیتن دریک» را ایفا می‌کند و سن و سال پایین او در روزهای اولیه انتشار خبر باعث تعجب طرفداران قدیمی‌تر این سری شده بود. با در نظر گرفتن اظهارنظر اخیر هالند، به نظر می‌رسد که فیلم قرار است یک داستان پیش‌درآمد برای بازی‌های ویدیویی سری باشد و از این نظر، سن پایین برای نیتن دریک سینمایی حالا منطقی‌تر به نظر می‌رسد. هالند البته حضور مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان را هم تایید کرد و درباره فیلمنامه جدید گفت:

من جدیدترین پیش‌نویس فیلمنامه [نوشته شده توسط Joe Carnahan] را در راه رسیدن به اینجا مطالعه کردم و این فیلمنامه واقعا یکی از بهترین فیلمنامه‌هایی بود که تا به حال خوانده بودم... من همچنین فکر می‌کنم که مارک والبرگ نیز در نقش سالی فوق العاده ظاهر شود و درنهایت با یک فیلم جذاب مواجه باشیم.

همان‌طور که اشاره شد، آخرین خبر درباره زمان اکران فیلم برای اوایل سال ۲۰۲۱ اعلام شده است و ظاهرا Reuben Fleischer، پس از جدایی شش کارگردان اخیر فیلم در طول تقریبا یک دهه گذشته، کاندید اصلی کارگردانی فیلم محسوب می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.