نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 اسفند 1398
ساعت 15:00

عنوان رسمی فیلم Jurassic World 3 فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کارگردان Jurassic World 3 عنوان رسمی این فیلم سینمایی موردانتظار را فاش کرد.

Colin Trevorrow که وظیفه کارگردانی سومین فیلم از سری جدید Jurassic World را برعهده دارد، اخیرا با انتشار یک تصویر فاش کرده که عنوان رسمی فیلم جدید این مجموعه، «Jurassic World: Dominion» خواهد بود. این فیلم که قرار است در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) و همزمان با ۲۸ سالگی نمایش فیلم اورجینال Jurassic Park اکران شود، مراحل فیلمبرداری خود را به تازگی شروع کرده است. Colin Trevorrow مدتی پیش نیز با انتشار یک تصویر از یک بچه دایناسور، به نزدیک شدن موعد فیلمبرداری Jurassic World 3 اشاره کرده بود.

فیلم Jurassic World: Dominion از نظر داستانی دنبال فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom است که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ظاهرا در فیلم جدید، قرار است برخلاف هر دو فیلم قبلی شاهد دایناسورهای گونه هیبریدی نباشیم. پیرامون فیلم جدید، سازندگان گرچه اطلاعات چندانی از داستان منتشر نکردند، ولی در آن ظاهرا حالا انسان‌ها بیش از گذشته به حضور دایناسورها در دوران مدرن و داخل جوامع واکنش نشان می‌دهند. فیلم جدید همچنین اشارات مختلفی هم به وقایع داستانی فیلم اورجینال Jurassic Park دارد و در آن، پس از ۲۸ سال مجددا شاهد بازگشت Sam Neill، Jeff Goldblum و Laura Dern به شکل همزمان در یک فیلم Jurassic World خواهیم بود. به علاوه هر دو شخصیت اصلی دو فیلم قبلی با بازی Chris Pratt و Bryce Dallas Howard نیز مجددا برای ایفای نقش‌های اصلی بازمی‌گردند. Jake Johnson، Omar Sy، Justice Smith و Daniella Pineda نیز مجددا برای بازآفرینی نقش‌های خود در فیلم Jurassic World: Dominion بازمی‌گردند.

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در روز ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.